miss-j Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Jeg begynnte på p-stav i desember og tok den ut for 3 uker siden. Grunnen til at jeg tok den ut var mye blødninger og veldig uren hud. Da jeg tok den ut begynnte jeg på p-piller håpte jeg at det skulle ta knekken på kvisene, da jeg ikke har hatt noe problem med dette før da jeg gikk på pillen. Men det har det altså ikke. har noen erfaringer med dette? noen tips for og bli kvitt den urene huden?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå