Gå til innhold

Pen overdel til en dame med litt mage.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle sånne med strikk helt nederst er fine for oss. Det markerer hoften og stumpen, og man får en definering som ikke deler magen i to, men som heller viser lange bein og en ææs til å dø av. Om jeg dekker stumpen og for langt ned over hoftene ser jeg veldig stor ut.

2253753389_2.jpg

http://www.coast-sto...duct/2253753389

Klikke på linken og på venstre side er det en play-knapp. Der ser du magen blir skjult og resten vises...

Dette er en fin mal.

Her er i en annen farge

2253757198.jpg

Den siste der var FLOTT! Mvh TS. :)

Anonym poster: 9cbf4ee0a140aca8c75a29abeb0454c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg syns det var vanskelig å finne den siste der hos Coast. Hadde vært kjekt å vite prisen liksom.

TS.

Anonym poster: 9cbf4ee0a140aca8c75a29abeb0454c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg syns det var vanskelig å finne den siste der hos Coast. Hadde vært kjekt å vite prisen liksom.

TS.

Anonym poster: 9cbf4ee0a140aca8c75a29abeb0454c1

Generelt koster klær fra Coast litt mer enn f.eks Vero Moda. På det jeg har sett på så ligger det på 400 kr og oppover.

Du kan jo se litt på f.eks Zalando eller smartgirl.no for topper som ligner?

Jeg fant en nydelig som er litt i samme stil som de bildene på Savoy. Det hender de har topper som er veldig pene til oss med litt mage :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt koster klær fra Coast litt mer enn f.eks Vero Moda. På det jeg har sett på så ligger det på 400 kr og oppover.

Du kan jo se litt på f.eks Zalando eller smartgirl.no for topper som ligner?

Jeg fant en nydelig som er litt i samme stil som de bildene på Savoy. Det hender de har topper som er veldig pene til oss med litt mage :danse:

Tusen takk for tipset om Zalando. Jeg likte veldig godt disse:

http://www.zalando.no/tramontana-tunika-bla-tr921e009-501.html og

http://www.zalando.no/anna-field-bluser-hvit-an621e01g-003.html

Kan noen av disse fungere, mon tro? I forhold til å prøve å skjule mage? Og med en svart underdel?

TS

Anonym poster: 9cbf4ee0a140aca8c75a29abeb0454c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset om Zalando. Jeg likte veldig godt disse:

http://www.zalando.n...21e009-501.html og

http://www.zalando.n...21e01g-003.html

Kan noen av disse fungere, mon tro? I forhold til å prøve å skjule mage? Og med en svart underdel?

TS

Anonym poster: 9cbf4ee0a140aca8c75a29abeb0454c1

Det var veldig fine bluser. Jeg er helt forferdelig til å vite på forhånd om det skjuler eller ikke. Men vil tro de gjør det? Du får høre hva noen av de andre sier :jepp:. De var iallefall veldig søt og fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

http://www.zalando.no/anna-field-bluser-hvit-an621e01g-003.html

Kan noen av disse fungere, mon tro? I forhold til å prøve å skjule mage? Og med en svart underdel?

TS

Anonym poster: 9cbf4ee0a140aca8c75a29abeb0454c1

His jeg var deg så ville jeg valgt noe uten innsnevring rundt magen; det er ikke dette området du vil sette fokus på:) Se etter noe som går inn under brystene og utover heller. Da er det lettere å skjule litt mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Detta var rålekkert! :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

hei ts, vi har samme fasong :rodmer: :rodmer: Det er en eplefasong.

Her er det bare toppene du trenger å se på.

Coast blandt andre.

cddd6b8514b378d7242ec9fd01b95932.jpg

Her kan du ha en liten topp inni

2ed7ead2596f98287b5881f48fa0b8cd.jpg0001d01e0c8cbbc0845cee9593e6e573.jpg

ad3f55084897878999d429ce1d38e9fd.jpg5172ee6abc35cd2cf3587e479ebbcda2.jpgab05ad6d4e016bd34a9506a63f6f74cb.jpg

Anonym poster: deb5375d65c13159b60c44b49d6d2f5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta var rålekkert! :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Anonym poster: deb5375d65c13159b60c44b49d6d2f5e

Enig, det er så mye fint man kan få tak i. Kommer ann på hvilke fargepalett man har da. Jeg er lys og kan ikke ha så mye sterke farger samtidig. Mamma er mørk og jeg titter ofte til henne samtidig som til meg :fnise:

To fluer i en smekk.

Så da blir det godt og blandet. Vi har samme kroppsform, så alt på meg sitter likt på henne. :danse:

Det er noe med det å vite hva som sitter bra. Det som SweetSunshine beskriver over her får meg til å se ekstra stor ut, da jeg må passe på å ikke se gravis ut. Det er mange muligheter, man må bare prøve i vei.

Selv hater jeg å prøve, men noen ganger bare må man.

I sommer har jeg gått for en del dressjakker fra H&M, som ikke skal kneppes igjen da...bare dekke over diverse bulker på ryggen :fnise: Rett og slett. Og man ser bra ut i jakke som sitter pent. En tynn jakke uten innsvine eller definerte linjer, som en strikkejakke, det henger mer på enn en søt dressjakke.

Man ser så ordentlig ut i dressjakke, så i dag har jeg gått for en olajakke. Den er så stram i armene at jeg ikke kan ha noe under den... Dog er den veldig praktisk.

6313_10152878060860285_1769105027_n.jpg

Topp fra Only/vero moda. Finnes i mange farger. med søt knyting i nakken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Det er noe med det å vite hva som sitter bra. Det som SweetSunshine beskriver over her får meg til å se ekstra stor ut, da jeg må passe på å ikke se gravis ut. Det er mange muligheter, man må bare prøve i vei.

Selv hater jeg å prøve, men noen ganger bare må man.

Kan nok fint stemme det du sier her, Wonders:) Spesielt hvis man har litt større bryster. Mitt tips var vel egentlig litt mer beregnet til en person som bare vil skjule over litt. Fint bilde forresten! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok fint stemme det du sier her, Wonders:) Fint bilde forresten! :blomst:

:sol: takk takk. Den er på kanten, litt for liten til å gi meg komfort. Har ikke handlet noe særlig på Only på noen år, så tenkte jeg skulle slå til. Men det var pitte litt for liten.

Det er en L og skulle likt en XL. Samt den perlekanten øverst har raknet etter 1 finvask :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...