AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Jeg er ny med smart telefon og er ikke smart selv så.. Hvordan er det mulig å få kopiert bilder fra nett og over på telefon? ( i phone4) Er det mulig å ta en "screen-shot" av bildet? Sånn at bilde lagres i kamerarull? Anonym poster: b2b73f5ae7f5a32adb501ba2aa01f995
-Jiinxs- Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 (endret) Om du går til google, og skriver inn "iphone 4 screenshot" så får du kanskje svaret du er ute etter. Eller jeg er sikker på det. Edit: https://discussions.apple.com/thread/3739872?start=0&tstart=0 Første resultatet. Håper det hjelper. Endret 30. mai 2013 av -Leon-
Botch Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Trykk hovedknappen fremme og på-knappen på toppen samtidig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå