AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Ser det er mange klinikker som har 20 års grense, lurte på om det er noen med 18 års grense? Er ganske bestemt på å ta silikon, men vil på konsultasjon først selvfølgelig.. Men de fleste i mitt område har 20 års grense, så lurte litt på hvilke klinikker som er bra og ikke har 20 års grense? Kom gjerne med tips om ting rundt det også Og om du bare skal kommentere at silikon bare er tull så kan du fint holde kjeft Anonym poster: 3b7efc55c87b41df1918f972b622b1e0
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Mange opererer etter hvor moden de mener du er for det, og hvor godt utviklet kroppen er ellers. Et enkelt googlesøk kommer opp med flere klinikker, men det spørs litt hvor du bor? Anonym poster: caf3e21a3465c5bb75ab799bd81d2e76
Djungelvrål Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Ser det er mange klinikker som har 20 års grense, lurte på om det er noen med 18 års grense? Er ganske bestemt på å ta silikon, men vil på konsultasjon først selvfølgelig.. Men de fleste i mitt område har 20 års grense, så lurte litt på hvilke klinikker som er bra og ikke har 20 års grense? Kom gjerne med tips om ting rundt det også Og om du bare skal kommentere at silikon bare er tull så kan du fint holde kjeft Anonym poster: 3b7efc55c87b41df1918f972b622b1e0 Puppene dine er ikke ferdig utviklet og det er forsåvidt ikke hjernen din heller. Vent! 3
Sugerøret Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Burde vært 25års grense.Brystene er ikke ferdig når en er 18 / 20år. 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Burde vært 25års grense.Brystene er ikke ferdig når en er 18 / 20år. Enig. Hjernen er og langt i fra utviklet når man er 18 også. Man bør uansett vente til man har fått barn slik at man ikke får problemer med amming. Anonym poster: a02c55c1e7f1e3db1c869961d34a2449
Gjest ts Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 Hold nå kjeft om at jeg skal vente osv. Jeg sa at jeg ikke ville ha slike usaklige kommentarer. Har søkt på google, men er jo ikke så lett å finne info mange steder. Om noen har noe å anbefale så setter jeg pris på det Tenkte rogaland, bergen eller oslo. Bor i rogaland men har familie i oslo så det passer. Men ja, kunne ikke brydd meg mindre om hvordan kroppen min er, jeg har svære komplekser for akkurat det pga vekttap og føler meg grusom i forhold til før.. har tenkt på det i tre år nå og er ganske så sikker og har spart penger.
Gjest Blomst83 Skrevet 30. mai 2013 #7 Skrevet 30. mai 2013 Vekttap i forbindelese med hva? For husk at din psyksiske tilstand også vurderes. Det er ikke nok å troppe opp med legitimasjon og nok penger.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #8 Skrevet 30. mai 2013 Hold nå kjeft om at jeg skal vente osv. Jeg sa at jeg ikke ville ha slike usaklige kommentarer. Har søkt på google, men er jo ikke så lett å finne info mange steder. Om noen har noe å anbefale så setter jeg pris på det Tenkte rogaland, bergen eller oslo. Bor i rogaland men har familie i oslo så det passer. Men ja, kunne ikke brydd meg mindre om hvordan kroppen min er, jeg har svære komplekser for akkurat det pga vekttap og føler meg grusom i forhold til før.. har tenkt på det i tre år nå og er ganske så sikker og har spart penger. Har du snakket med lege eller psykolog om dette med kompleksene dine? For det er mange som tar silikon pga komplekser, og de forsvinner ikke akkurat av å ta silikon. Man må jobbe med seg selv og lære seg å godta hvem man er. Du kan snakke med psyk. sykepleier på helsestasjon for ungdom, og det er kanskje lurt i ditt tilfelle. Og nei, man trenger ikke væte psykisk syk for å gå til psykolog eller psyk. sykepleier. Ofte trenger man bare å snakke med noen om ting. Anonym poster: a02c55c1e7f1e3db1c869961d34a2449 2
Gjest ts Skrevet 30. mai 2013 #9 Skrevet 30. mai 2013 Var overvektig og gikk ned i vekt. Nå ser ikke puppene ut men resten er blitt flott.. og ja jeg har snakket med legen min om det og det var ikke noe problem. Har støtte fra familie også, så gi f i å bitche om det. Det er mitt valg, ikke deres. Jeg spør om råd, ikke kritikk.
Sugerøret Skrevet 30. mai 2013 #10 Skrevet 30. mai 2013 så hyggelig du er da TS. Hvorfor i alle dager starter du en tråd, og så ber du folk om å holde kjeft ? Du virker utrolig umoden og barnslig med slik oppførsel. 1
Gamerfrue Skrevet 30. mai 2013 #11 Skrevet 30. mai 2013 hei, slapp av og ikke bjeff så fælt. Folk her inne vet at du har tatt en avgjørelse, de bare bruker anledningen til å fremme sine egne synspunkt på saken. Og hvis du virkelig har tatt denne avgjørelsen 100%, så synes jeg ikke du trenger å hisse deg slik opp over at andre har andre meninger. Silikon er, enten du vil det eller ei, et følsomt tema for mange. Jeg forstår at du kanskje har et dårligere selvbilde, og sikkert dårligere livskvalitet også på grunn av dette, men du burde sette deg ned og tenke over at hvis du ikke finner en klinikk som har 18 års aldersgrense, så er det fordi det er en grunn til det. Håper det løser seg for deg. 2
Gjest Blomst83 Skrevet 30. mai 2013 #12 Skrevet 30. mai 2013 så hyggelig du er da TS. Hvorfor i alle dager starter du en tråd, og så ber du folk om å holde kjeft ? Du virker utrolig umoden og barnslig med slik oppførsel. Må si meg enig i dette. Jeg stilte et helt fear spørsmål,og var ikke ute etter å bitche. Så til deg ts:Bruk googel,eller ta opp telefonen og ring rundt til klinikker å spør.(og et tips da er å legge bort holdningen du har ovenfor oss her inne)
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #13 Skrevet 30. mai 2013 Ts her. Greit nok at folk synes jeg er bitchy, men jeg gir f i folk sine synspunkt på meg og at jeg skal ta silikon .. Jeg skrev ganske tydelig at jeg ikke ville ha slike svar her.. Helt greit at de synes det, men la nå være å mase på min tråd om det, det blir utrolig OT.. Hvis folk bare skal sutre på hvor fælt det er at jeg skal ta det så kan de fint holde det for seg selv, det endrer jo ikke min mening. Jeg vil ha noen seriøse anbefalinger og tips, ikke bli bøtta ned med kritikk og usaklige kommentarer Synes folk kan holde seg for gode til det. Anonym poster: 3b7efc55c87b41df1918f972b622b1e0
Djungelvrål Skrevet 30. mai 2013 #14 Skrevet 30. mai 2013 Hold nå kjeft om at jeg skal vente osv. Jeg sa at jeg ikke ville ha slike usaklige kommentarer. Har søkt på google, men er jo ikke så lett å finne info mange steder. Om noen har noe å anbefale så setter jeg pris på det Tenkte rogaland, bergen eller oslo. Bor i rogaland men har familie i oslo så det passer. Men ja, kunne ikke brydd meg mindre om hvordan kroppen min er, jeg har svære komplekser for akkurat det pga vekttap og føler meg grusom i forhold til før.. har tenkt på det i tre år nå og er ganske så sikker og har spart penger. Legg på deg litt da så får du større pupper.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #15 Skrevet 30. mai 2013 Og om du bare skal kommentere at silikon bare er tull så kan du fint holde kjeft Anonym poster: 3b7efc55c87b41df1918f972b622b1e0 Hold nå kjeft om at jeg skal vente osv. Har støtte fra familie også, så gi f i å bitche om det. Det er mitt valg, ikke deres. Jeg spør om råd, ikke kritikk. Greit nok at folk synes jeg er bitchy, men jeg gir f i folk sine synspunkt på meg og at jeg skal ta silikon .. Jeg skrev ganske tydelig at jeg ikke ville ha slike svar her.. Helt greit at de synes det, men la nå være å mase på min tråd om det, det blir utrolig OT.. Hvis folk bare skal sutre på hvor fælt det er at jeg skal ta det så kan de fint holde det for seg selv, det endrer jo ikke min mening. Jeg vil ha noen seriøse anbefalinger og tips, ikke bli bøtta ned med kritikk og usaklige kommentarer Synes folk kan holde seg for gode til det. Anonym poster: 3b7efc55c87b41df1918f972b622b1e0 De tingene du skriver her tyder på at du ikke er særlig moden for alderen. Tvert imot faktisk. Og det å utføre store inngrep på egen kropp er såpass alvorlig at du bør være mentalt voksen før du gjør det. Les litt gjennom måten du selv skriver på og hvordan folk svarer deg. Det er du som "bitcher" og er usaklig. De andre bare stiller betimelige spørsmål. Anonym poster: 88991191ffd16ee14a4b21642ec4b6b1 3
Sjokoladenøtt Skrevet 30. mai 2013 #16 Skrevet 30. mai 2013 Legg på deg litt da så får du større pupper. Haha! Det har jeg prøvd faktisk.. Trente masse en periode og puppene sa morna, så la jeg på meg igjen.. Men puppene kom ikke tilbake gitt Tror ikke det er så kjekt his man har vært overvektig og mistet mye fett.. Vi aner jo ikke hvordan ts er, men jeg ville i alle fall ikke blitt seende ut som en sprukken ballong akkurat etterpå. Kjipt nok å få mindre boobies, men enda verre om de mister fylden og blir til noen tomme erteposer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå