Gå til innhold

Pms og ekstrem trøtthet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvorfor ekstreem trøtthet er noe som kan forekomme ved pms?

Jeg er iallefall plaget med det, det er en sånn overhengende trøtthet jeg ikke klarer å beskrive. Et lokk over huet :P

Har blitt kvitt en del andre mer psykiske og forsåvidt fysiske symptomer ved å kutte ut f.eks sukker, men akkurat den trøttheten, den kommer fortsatt. Er så utrolig frustrerende og slitsomt, ingeting hjelper, må bare vente på mensen.

Men lurer på hva det er som gjør at man blir sååååå trøtt? Flere som plages av dette?

Anonym poster: 5bcda9264c0e65abe148c422ac041a23

Videoannonse
Annonse
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg har det akkurat nå, faktisk. Er nettopp ferdig med eksamen og jeg føler null trang til å være sosial. Har ingenting på hjertet og føler meg tom, og samtidig litt oppskjørtet. Pms varierer fra gang til gang, og mistenker denne for å være en grusom en. Av det dirrende, ekle, vemmelige slaget hvor jeg er overfølsom, og samtidig som at jeg lurer på om det er vårslapphet. Vet ikke om jeg har pollenallergi, og har tatt antihistaminer, imidlertid vet jeg ikke om allergimedisinen gjør meg trøttere, eller om det er væromslag. Føler at alle kan se på meg hvor daff jeg er, og det er æsj. :-(

Helt fjern, og litt lei meg. Føles nesten uutholdelig at det er 5 dager til mensen. Heldigvis skal jeg til legen i morgen, kanskje jeg får litt valium mot dette makkverket.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Sjekket menskalenderen og ble brått ganske glad, det viser seg til at jeg får mensen om kanskje 1-3 dager :bolledeig::strix: :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...