AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Jeg skjønner ikke at så mange jenter blir med på anal sex. Det er noe menn har funnet på for egen nytelse (trangt og godt) Dere ødelegger tarmen deres og vil sannsynlig få problemer med å holde på avføring etterhvert. Hvis dere er heldige ! De uheldige får prolaps og ødelegger tarmen fullstendig ! Endetarmen er ikke skapt for penetrering. Ikke så kult å være 45 år og måtte bruke bleie fordi du har avførings siv fordi ringmuskelen er ødelagt ! Anonym poster: a63a21caf915a192cff74c0ba47d1897 8
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Nei men det var da voldsomt til fordommer da. Snakker du av egen erfaring her nå, TS ? .. eller skulle det, mot all formodning, være forestillinger og fordommer med grobunn i at du selv ikke setter pris på anal stimulans som styrer deg når du skriver innlegget ? 7
Gjest Snoken- Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Nå driver ikke jeg med analsex, men det virker som du er bare her får slenge dritt, fordi du ikke liker at folk har analsex. Tittelen på tråden forebygger mistanken om at du lagde den tråden fordi du er bitter, og har mot at folk har analsex. Hvorfor vil du spre kvalm? 6
waco Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Nei men det var da voldsomt til fordommer da. Snakker du av egen erfaring her nå, TS ? .. eller skulle det, mot all formodning, være forestillinger og fordommer med grobunn i at du selv ikke setter pris på anal stimulans som styrer deg når du skriver innlegget ? Forestill deg at det sitter en førtifemåring med bleier på grunn av for mye hardhendt bakfrakjør. Ikkerart hun advarer andre mot det samme. Jeg synes det er gemt gjort jeg, det å dele sine erfaringer med andre! =) 5
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mai 2013 #5 Skrevet 29. mai 2013 Forestill deg at det sitter en førtifemåring med bleier på grunn av for mye hardhendt bakfrakjør. Ikkerart hun advarer andre mot det samme. Jeg synes det er gemt gjort jeg, det å dele sine erfaringer med andre! =) Alltid fint å dele litt på erfaringene (Mellom linjene og dine skrevne ord kan jeg le godt, Waco )
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #6 Skrevet 29. mai 2013 Det kunne ikke falle meg inn å bli med på anal. Jeg er åpen for mye men ikke for ting som skader kroppen. Det har ingenting med fordommer å gjøre. Det handler om at mange vil få seriøse helseproblemer av det. Det går ann å være åpen og samtidig bruke hodet vet du Anonym poster: a63a21caf915a192cff74c0ba47d1897 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #7 Skrevet 29. mai 2013 Det kunne ikke falle meg inn å bli med på anal. Jeg er åpen for mye men ikke for ting som skader kroppen. Det har ingenting med fordommer å gjøre. Det handler om at mange vil få seriøse helseproblemer av det. Det går ann å være åpen og samtidig bruke hodet vet du Anonym poster: a63a21caf915a192cff74c0ba47d1897 Åh, så du tror at alle som har analsex får prolaps? Selv om du ikke liker analsex, så finnes det faktisk kvinner som liker det. Og jeg tror nok at de aller, aller fleste ikke blir løsere i ringen der bak Anonym poster: 0845bd3949380a4e8aee5cc1edd1c802
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #8 Skrevet 29. mai 2013 Analhullet til damer er designet for penetrering. Kjenner en lege som har bekreftet det. Anonym poster: 3c5837b81f97d5f1f8eac3fed6978d6b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #9 Skrevet 29. mai 2013 Analhullet til damer er designet for penetrering. Kjenner en lege som har bekreftet det. Anonym poster: 3c5837b81f97d5f1f8eac3fed6978d6b For noe sprøyt !! Anonym poster: a63a21caf915a192cff74c0ba47d1897 7
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mai 2013 #10 Skrevet 29. mai 2013 Det kunne ikke falle meg inn å bli med på anal. Jeg er åpen for mye men ikke for ting som skader kroppen. Det har ingenting med fordommer å gjøre. Det handler om at mange vil få seriøse helseproblemer av det. Det går ann å være åpen og samtidig bruke hodet vet du Anonym poster: a63a21caf915a192cff74c0ba47d1897 Nåja. Basert på 30 gode års erfaring kan jeg i så tilfellet avkrefte at de seriøse helseproblemene som sådann rammer alt og alle. Det er noe som heter variasjon vet du. Det er ikke slik at analsex er den eneste sex'en mennesker har, og at de har det hver enda gang de har seg. Om jeg forstår deg riktig så har du aldri prøvd, og har ingen intensjoner om å noengang skulle prøve. Hvor har du da hentet sikkerheten om at det skader kroppen og at mange vil få seriøse helseproblemer ? Jeg har lyst til å se det faktagrunnlaget du baserer konklusjonene dine på. 2
Tibbie Skrevet 29. mai 2013 #11 Skrevet 29. mai 2013 Pizza er heller ikke anbefalt for kroppen, men det spiser jeg mye av! Det er også sikkert mye du gjør som ikke er bra for deg. Har man ikke et eller annet x-pungt i analen, da? Eller er det bare gutta som har det? I så fall, da er det jo gode muligheter for nytelse for mottager også!
Ferny Skrevet 29. mai 2013 #12 Skrevet 29. mai 2013 Nåja. Basert på 30 gode års erfaring kan jeg i så tilfellet avkrefte at de seriøse helseproblemene som sådann rammer alt og alle. Det er noe som heter variasjon vet du. Det er ikke slik at analsex er den eneste sex'en mennesker har, og at de har det hver enda gang de har seg. Om jeg forstår deg riktig så har du aldri prøvd, og har ingen intensjoner om å noengang skulle prøve. Hvor har du da hentet sikkerheten om at det skader kroppen og at mange vil få seriøse helseproblemer ? Jeg har lyst til å se det faktagrunnlaget du baserer konklusjonene dine på. Aldri hørt om det trådstarter snakker om - bleier pga analsex. Men høres nesten litt logisk ut, siden muskulaturen kan skades og dermed svekkes. Men regner med dette ikke blir tydelig før det er snakk om eldre personer da.... når muskulaturen generelt svekkes en del. Type gamlehjemsalder...? Men hemorider, er ikke det en vanlig "bivirkning"? Det har jeg hørt i hvert fall. 4
Gjest Katten. Skrevet 29. mai 2013 #13 Skrevet 29. mai 2013 Til og med jeg nyter litt stimuli i analen, og jeg trenger ikke bleie.
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mai 2013 #14 Skrevet 29. mai 2013 Aldri hørt om det trådstarter snakker om - bleier pga analsex. Men høres nesten litt logisk ut, siden muskulaturen kan skades og dermed svekkes. Men regner med dette ikke blir tydelig før det er snakk om eldre personer da.... når muskulaturen generelt svekkes en del. Type gamlehjemsalder...? Men hemorider, er ikke det en vanlig "bivirkning"? Det har jeg hørt i hvert fall. Jeg lurer fremdeles kraftig på den saken "siden musklaturen kan skades". Hvor kommer dette fra ? - dere som sier det.
Ferny Skrevet 29. mai 2013 #15 Skrevet 29. mai 2013 Til og med jeg nyter litt stimuli i analen, og jeg trenger ikke bleie. Men så er du ikke 70 år gammel ennå heller kanskje....? Tror uansett de der problemene bare oppstår dersom man er for brutal og "tvinger" ting inn uten nok smørning. Hvis det gjør veldig vondt, så er det neppe et godt tegn tenker jeg.... 1
Ferny Skrevet 29. mai 2013 #16 Skrevet 29. mai 2013 Jeg lurer fremdeles kraftig på den saken "siden musklaturen kan skades". Hvor kommer dette fra ? - dere som sier det. Googlet det nettopp. Hehe. Lommelegen - din lege på nett! "Med litt forsiktighet fra partnerens side, vil det ikke kunne gi avføringslekkasje senere." 3
Gjest Hedra Skrevet 29. mai 2013 #17 Skrevet 29. mai 2013 Det er riktig at ringmuskelen kan skades ved analsex, men da er det snakk om røff sex og partnere som ikke bruker glidemiddel og tid. Er nok det du har hørt TS. Slimhinnen i tarmen er tynnere enn i skjeden og får lettere rifter. Dette kan føre til hemorider eller fisteler. Hvis ringmuskelen rives ved at den utvides for mye, for raskt, kan det føre til lekkasjeproblematikk. Men folk kan tenke selv Ts. Jeg liker ikke anal selv, men det er tydeligvis mange som gjør det,- kvinner også ! 2
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mai 2013 #18 Skrevet 29. mai 2013 Men så er du ikke 70 år gammel ennå heller kanskje....? Tror uansett de der problemene bare oppstår dersom man er for brutal og "tvinger" ting inn uten nok smørning. Hvis det gjør veldig vondt, så er det neppe et godt tegn tenker jeg.... Nei, selv om det kanskje kan virke sånn for enkelte Brutalitet, tvang og smerte er sjelden noe sjakktrekk når vi snakker om å ha sex, - ikke i noen sammenheng. Og for info; analstimulans er mye, mye mer enn bare penispenetrasjon. Jeg har full respekt for at ikke alle finner nytelse i analsex, eller av andre personlige grunner ikke ønsker å prøve, folk er ulike i tenningsmønster og nytelsespunkt, men derifra til å være så bastant som TS er reagere jeg på.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #19 Skrevet 29. mai 2013 Aldri hørt om det trådstarter snakker om - bleier pga analsex. Men høres nesten litt logisk ut, siden muskulaturen kan skades og dermed svekkes. Men regner med dette ikke blir tydelig før det er snakk om eldre personer da.... når muskulaturen generelt svekkes en del. Type gamlehjemsalder...? Men hemorider, er ikke det en vanlig "bivirkning"? Det har jeg hørt i hvert fall. Ja, det er en kjent sak at mye analsex kan føre til hemoroider, og også sprekkdannelse rundt endetarmsåpningen, som kan i noen tilfelles kan bli kronisk. Det er viktig at folk er klar over dette. Jeg har ingen problemer med at folk har analsex, men de burde vite hva konsekvensene kan være. Jeg har en venninne som fikk stor slimdannelse etter mye analsex og mild analprolaps. Anonym poster: 566d06b105984db2ee0b017b87e2b994 2
Gjest Hedra Skrevet 29. mai 2013 #20 Skrevet 29. mai 2013 Jeg skal bli med på anal den dagen gubben sier ja til å få en real dildo stappet opp i stumpen han også. Rett skal være rett om det er aldri så galt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå