AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Har fått eksem på ene hånda etter at jeg har "knasket" på noen tabelletter, var en mulig bivirkning. Virker som eksemen ikke forsvinner, selv om jeg er ferdig på tabellettkuren så tenker å ta kontakt med lege. Spørsmålet er om jeg skal ta kontakt med legen jeg fikk resepten av (spesialist) eller skal jeg ta kontakt med fastlegen?? Anonym poster: 0ab6e5fcaa1889f5a2610844cb6bc5dd
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Ta kontakt med fastlegen. Noen medikamenter har eksem som bivirkning ja. Har du sjekket pakningsvedlegger ev. felleskatalogen.no? Anonym poster: 958039669345fa645087f5a4d44b848b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå