Gå til innhold

eksem etter tabelletter


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått eksem på ene hånda etter at jeg har "knasket" på noen tabelletter, var en mulig bivirkning. Virker som eksemen ikke forsvinner, selv om jeg er ferdig på tabellettkuren så tenker å ta kontakt med lege. Spørsmålet er om jeg skal ta kontakt med legen jeg fikk resepten av (spesialist) eller skal jeg ta kontakt med fastlegen??

Anonym poster: 0ab6e5fcaa1889f5a2610844cb6bc5dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med fastlegen.

Noen medikamenter har eksem som bivirkning ja. Har du sjekket pakningsvedlegger ev. felleskatalogen.no?

Anonym poster: 958039669345fa645087f5a4d44b848b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...