Gå til innhold

Litchis prøverdagbok


Litchi

Anbefalte innlegg

Gjest Ravgull

Ring ham og si at det er akutt krise, du er kåt. Du skal se han klarer å avspasere litt.... :fnise::lur:

Neida, det var sikkert bra nok innskudd i går til at du driver og blir gravid akkurat NÅ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, hadde han ikke hatt så lang reise til og fra jobb kunne jeg sikkert ha prøvd meg på en overtalelse, men stakkars mannen skal få slippe det nå bare et par timer før han likevel er ferdig :fnise:

Det som er bra er jo at det er helg nå, så EL kom veldig beleilig synes jeg :)

Håper virkelig at det er sånn at det driver og skjer ting i magen nå etter i går - hadde vært så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal EL være over og monitoren viser nå bare 2 av 3 på fertilitet. La inn aksjer både torsdag, fredag og i går, så nå er det bare å vente og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå spennende!!! Til meg gikk aldri monitoren ned til en igjen etter EL når jeg var gravid ;) 11 dager etter EL fikk jeg knallposetiv graviditetstest! Sender deg masse babystøv og krysser fingrene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ravgull

Da krysser vi fingrene!

Åh, disse DPO-dagene er litt kjedelige. :P Alle dager skulle vært EL-dager, mye mer morsomt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå spennende!!! Til meg gikk aldri monitoren ned til en igjen etter EL når jeg var gravid ;) 11 dager etter EL fikk jeg knallposetiv graviditetstest! Sender deg masse babystøv og krysser fingrene ;)

Hadde et lite håp om at monitoren ikke skulle gå ned hos meg heller nå, men i dag viste den lav. Gir likevel ikke opp håpet før TR er her ;)

Takk for babystøv og kryssede fingre! :helen:

Da krysser vi fingrene!

Åh, disse DPO-dagene er litt kjedelige. :P Alle dager skulle vært EL-dager, mye mer morsomt. :fnise:

Ja, det er virkelig kjedelig å gå sånn og vente! Skulle ønske tiden kunne gå litt fortere frem mot IKM. Hihi, ingen tvil om at EL-dager er mye morsommere, så det skulle ha vært flere av de :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ravgull

Nå er jeg i DPO-klubben også. Kjeeeedeeelig. Du ligger jo litt foran meg i IKM-løypa, tror jeg. *misunnelig* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i DPO-klubben også. Kjeeeedeeelig. Du ligger jo litt foran meg i IKM-løypa, tror jeg. *misunnelig* :)

Siden jeg fikk max på monitoren fredag og lørdag, teller jeg dpo fra søndag. Det vil vel si at jeg er 9 dpo nå, det samme som deg :)

Ingen tvil om at det er fryktelig kjedelig å gå og vente på ikm! Gleder meg til helgen kommer og ventetiden er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da går jeg bare og venter på ikm som er til helgen. Tiden går jo liksom så himla fort når man venter :glare:

Har de siste dagene hatt en del mensmurringer, men det hadde jeg jo i forrige syklus også. Det som er nytt denne gangen er at nesa mi er på en måte tett, selv om jeg ikke er snørrete. I tillegg ble begge puppene ømme samtidig, istedenfor at det bare begynte med den venstre. Føler meg også litt "rar" i dag, uten at jeg finner noen måte å forklare på det. Det trenger jo ikke å bety noe, men håper selvfølgelig at det er tidlige tegn på en liten spire i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi krysser fingrer og tær!

Takk, Amens :)

Har vi ingen synske på forumet?! :fnise:

Det burde det ha vært! Si ifra hvis du finner noen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld og i dag har jeg faktisk vært på grensen til å skikkelige menssmerter. Det lyner ned mot lysken og jeg kan ikke huske at jeg kjente så mye sist. Heldigvis mindre enn 1 uke igjen til IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du er flink som ikke har testet ;) Spennende tider! Sender masse babystøv og krysser labbene :gravid::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å være flink så veldig lenge, ble testing i dag morges. Testen var negativ, så da venter jeg til lørdag før jeg tar en evnt. ny test. Tar gladelig imot babystøv, tusen takk :)

De siste par dagene nå har jeg ikke kjent noe særlig til mensmurringer, men vet jo ikke helt hva det skal bety. Er ihvertfall godt å slippe så mye vondt i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom TR, til og med for tidlig. Trodde ikke jeg kunne forvente det før på søndag, eller tidligst i morgen, men da ble ihvertfall forrige syklus på "bare" 33 dager. De forrige har vel vært på 34 og 35 dager, så det er jo en forbedring :)

Selvfølgelig litt skuffende at det ikke klaffet denne gangen heller, men det passer igrunnen greit siden vi skal ha selskap om noen uker. Ei god venninne og kjæresten hennes skal komme hit og overnatte, så da er det ihvertfall ingenting i veien for at vi kan kose oss med rødvin og sladre til langt på natt. Tror nok det blir et lite trøsteglass med rødvin på meg i kveld også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke noe kjekt med negative tester, men de åpner jo for ett lite glass med flytende kos^_^

Ja, et glass på en lørdags kveld er jo en liten trøst når det ikke har klaffet, så noe positivt er det jo :)

Sender deg en stor klem :hug: Det posetive er jo at du får testet monitoren en periode til da :)

Takk, Blåbærmuffin :klem1: Ikke dumt å få testet monitoren litt mer, men må jo innrømme at det ikke er like morsomt nå som jeg allerede har fått testet den litt :P Jaja, uansett ikke dumt å virkelig få kartlagt syklusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at mensen allerede er over. Ikke kommet noe siden i går kveld, så det varte jo ikke engang i 3 dager.

Lurer litt på om ting ikke er heeelt i rute enda da, for det pleide å vare i nesten en uke før. Hadde jo heller ikke spesielt vondt de forrige omgangene med TR, men denne gangen fikk jeg kjenne litt på de voldsomme smertene jeg husker at alltid kom før. Var så ille at jeg måtte ligge konstant med varmeflaske på magen, i tillegg til at jeg ble kvalm av smertene, så da betyr vel kanskje det at ting er under justering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...