Gå til innhold

Norske kvinner - verdens deiligste pupper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hmm..måtte bare få sagt det.

Etter å reist rundt i sørøst-asia i mange mnd er jeg kommet hjem til Norge. Etter å ha vandret rundt i byen noen timer så er jeg helt yr. Har ikke gjort noe annet enn å stirre på alle de deilige store puppene som vandrer rundt her.

I sørøst-asia er der som kjent ganske så smått med store pupper..

Synes dere jeg er creepy eller? Som går rundt å titter på puppene deres i dag. Blir dere sure om vi gutta glaner på puppene deres?Klarer bare ikke la være.

Anonym poster: f38d432602889540f5477e635b0d3db1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det bare er gøy om andre stirrer på puppene mine jeg, vet jo selv at jeg har fine så :fnise:;)

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Synes det bare er gøy om andre stirrer på puppene mine jeg, vet jo selv at jeg har fine så :fnise:;)

Hvor er det mulig å gå for å se på dem da? er det et spesielt sted du vandrer?

Skrevet

Hvor er det mulig å gå for å se på dem da? er det et spesielt sted du vandrer?

Jeg frekventerer mest i Østfold og Buskerud :lur: (men de er da tildekket med utrigning :opplyser: )

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Litt puppekikking går helt greit, blir ikke sur av det.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg frekventerer mest i Østfold og Buskerud :lur: (men de er da tildekket med utrigning :opplyser: )

Si fra når du tar med puppene dine på tour til Oslo, så kjøper jeg billetter! :blomst:

Skrevet

Si fra når du tar med puppene dine på tour til Oslo, så kjøper jeg billetter! :blomst:

Haha, hender faktisk at jeg er i oslo, senest på lørdag var de ute på vift! :fnise:

Skrevet

Har hørt rykter om at det finnes en hel del fler "great tits" i Norge enn i Asia generelt.

Burde kanskje melde meg inn i nærmeste tit-waching klubb nå som det er sesong og greier.

Link for folk som er spesielt intetessert.

http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Tit

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Haha, hender faktisk at jeg er i oslo, senest på lørdag var de ute på vift! :fnise:

Do'h gikk glipp av dem, jeg får melde meg på bandsintown og sette opp gittes pupper, så får jeg beskjed neste gang de er her.

• Liker 1
Skrevet

Do'h gikk glipp av dem, jeg får melde meg på bandsintown og sette opp gittes pupper, så får jeg beskjed neste gang de er her.

Hoho :fnise: :fnise: :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...