AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Hmm..måtte bare få sagt det. Etter å reist rundt i sørøst-asia i mange mnd er jeg kommet hjem til Norge. Etter å ha vandret rundt i byen noen timer så er jeg helt yr. Har ikke gjort noe annet enn å stirre på alle de deilige store puppene som vandrer rundt her. I sørøst-asia er der som kjent ganske så smått med store pupper.. Synes dere jeg er creepy eller? Som går rundt å titter på puppene deres i dag. Blir dere sure om vi gutta glaner på puppene deres?Klarer bare ikke la være. Anonym poster: f38d432602889540f5477e635b0d3db1
Jolene Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Synes det bare er gøy om andre stirrer på puppene mine jeg, vet jo selv at jeg har fine så 1
Gjest Gunfreak Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Synes det bare er gøy om andre stirrer på puppene mine jeg, vet jo selv at jeg har fine så Hvor er det mulig å gå for å se på dem da? er det et spesielt sted du vandrer?
Jolene Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Hvor er det mulig å gå for å se på dem da? er det et spesielt sted du vandrer? Jeg frekventerer mest i Østfold og Buskerud (men de er da tildekket med utrigning )
Gjest Snyltefluen Skrevet 29. mai 2013 #5 Skrevet 29. mai 2013 Litt puppekikking går helt greit, blir ikke sur av det.
Gjest Gunfreak Skrevet 29. mai 2013 #6 Skrevet 29. mai 2013 Jeg frekventerer mest i Østfold og Buskerud (men de er da tildekket med utrigning ) Si fra når du tar med puppene dine på tour til Oslo, så kjøper jeg billetter!
Jolene Skrevet 29. mai 2013 #7 Skrevet 29. mai 2013 Si fra når du tar med puppene dine på tour til Oslo, så kjøper jeg billetter! Haha, hender faktisk at jeg er i oslo, senest på lørdag var de ute på vift!
AnonymBruker 42 Skrevet 29. mai 2013 #8 Skrevet 29. mai 2013 Har hørt rykter om at det finnes en hel del fler "great tits" i Norge enn i Asia generelt. Burde kanskje melde meg inn i nærmeste tit-waching klubb nå som det er sesong og greier. Link for folk som er spesielt intetessert. http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Tit 1
Gjest Gunfreak Skrevet 29. mai 2013 #9 Skrevet 29. mai 2013 Haha, hender faktisk at jeg er i oslo, senest på lørdag var de ute på vift! Do'h gikk glipp av dem, jeg får melde meg på bandsintown og sette opp gittes pupper, så får jeg beskjed neste gang de er her. 1
Jolene Skrevet 29. mai 2013 #10 Skrevet 29. mai 2013 Do'h gikk glipp av dem, jeg får melde meg på bandsintown og sette opp gittes pupper, så får jeg beskjed neste gang de er her. Hoho :fnise:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå