AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Hei. Jeg er en ung jente som har et problem som plager meg litt, spesielt nå som det nærmer seg sommer. Jeg har ganske mye kroppshår, både på steder som legger/lår, armer, armhulene og underlivet (alle disse stedene fjerner jeg hårene), men jeg har også en del hår i korsryggen, magen, rumpa osv. Hårene er mørk blonde, men problemet er at mengden hår og lengden gjør at de synes og kjennes hvis man tar på områdene. Er dette normalt? Har også en del tynne, blonde og små hår mellom brystene og øverst på magen. Jeg synes dette er litt kjipt, spesielt med tanke på at de fleste andre jenter er helt hårfrie på mage/rygg osv Anonym poster: e276201ad56b2e150018ef0132904821 Anonym poster: e276201ad56b2e150018ef0132904821
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Ingen er helt hårfrie noen steder, men som du sier, så er det mengden av hår avgjør om det syns eller ikke. Er det noe du kunne ha tenkt deg til å vokse bort? Personlig har jeg mørkt hår, og syns det er verre enn lyst hår, fordi jeg føler det syns mer Anonym poster: adf6f0da72e8721f0dcd4d1e4bf7f1bd
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Ingen er helt hårfrie noen steder, men som du sier, så er det mengden av hår avgjør om det syns eller ikke. Er det noe du kunne ha tenkt deg til å vokse bort? Personlig har jeg mørkt hår, og syns det er verre enn lyst hår, fordi jeg føler det syns mer Anonym poster: adf6f0da72e8721f0dcd4d1e4bf7f1bd Jeg har prøvd å vokse området mellom navelen og bikiniområdet før, med sånn veet-strips og det funket bra. Kanskje jeg skal gjøre det igjen. Men området med hår på ryggen er ganske stort, så vil egentlig ikke begynne å vokse det.. :s Anonym poster: e276201ad56b2e150018ef0132904821 Anonym poster: e276201ad56b2e150018ef0132904821 Anonym poster: e276201ad56b2e150018ef0132904821
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Noen andre som har råd eller innspill? Anonym poster: e276201ad56b2e150018ef0132904821
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #5 Skrevet 29. mai 2013 Dette med dun på mage, korsrygg og rumpe er helt normalt. Jeg har ikke dun på rumpa, men på magen og spesielt korsryggen(som er helt blonde) samt nakke, og de kjennes godt når man tar på dem. De fleste av mine venninner har dette til en viss grad, og det er helt naturlig og ikke ekkelt eller stygt. Dersom hårene er mer mørke og synes godt, skjønner jeg problemet. Da ville jeg kanskje prøvd å vokse. Anonym poster: 83ddfff0ad41773264c2806cd5756767
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #6 Skrevet 29. mai 2013 Dette med dun på mage, korsrygg og rumpe er helt normalt. Jeg har ikke dun på rumpa, men på magen og spesielt korsryggen(som er helt blonde) samt nakke, og de kjennes godt når man tar på dem. De fleste av mine venninner har dette til en viss grad, og det er helt naturlig og ikke ekkelt eller stygt. Dersom hårene er mer mørke og synes godt, skjønner jeg problemet. Da ville jeg kanskje prøvd å vokse. Anonym poster: 83ddfff0ad41773264c2806cd5756767 Okei, takk for svar. Mine er også blonde/lysebrune, spesielt når de blir bleket av sola. Men jeg føler at lengden/tettheten er problemet, og det er ganske merkbart når jeg stryker meg selv over f.eks. korsryggen.. Anonym poster: e276201ad56b2e150018ef0132904821
Gjest Søren76 Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Okei, takk for svar. Mine er også blonde/lysebrune, spesielt når de blir bleket av sola. Men jeg føler at lengden/tettheten er problemet, og det er ganske merkbart når jeg stryker meg selv over f.eks. korsryggen..Anonym poster: e276201ad56b2e150018ef0132904821 Hva med at date en som liker og elsker dette problemet løst Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå