AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Har hatt magesmerter mange måneder nå. Noen ganger får jeg skikkelig vondt på ett punkt på høyreside av magen, under ribbeinet. Har vært hjem fra skolen ofte om morgenen pga smerte akkurat der. Er 16 år forresten. På fredagen fikk jeg kjempe vondt der, og i går når jeg våknet hadde jeg ikke vondt, men når jeg begynte å bevege med fikk jeg den smerten som sitter under høyre ribbeinet igjen. Er ganske smertefullt. Går over etter mange timer. Hadde ikke vondt etter 11-12 tiden i går, nesten helt borte smerten. Men i dag når jeg våknet, og rørte på meg igjen, kom smerten tilbake. Har kjempe vondt der akkurat nå. Det er en så trykkende følelse, og smertefullt. Så kjente jeg på magen og kjente selvfølgelig en kul akkurat der jeg har vondt. Skal til legen halv 2 i dag. Kan jeg vente til da enda det er veldig vondt (vondere enn hva det bruker å være) eller må jeg til sykehuset? Det er vel lite sannsynlig at det er kreft eller?Gallestein? Har forresten en del vondt i høyre eggstokken også ofte (litt nå også), om det henger sammen eller noe. Det er ikke mensensmerter. Anonym poster: c1a879e96a21a33f4a050d914c1ecaad
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Er forresten konstante smerter. Anonym poster: c1a879e96a21a33f4a050d914c1ecaad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå