AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jeg kommer ikke? HVORFOR? Altså, med hjelp funker det, men aldri bare vaginalt. Det er godt og jeg kommer sånn NESTEN, hele tiden. Men uansett hvor lenge vi driver på, og hvor godt det er, så går det ikke. Noen tips om hvordan jeg kan endre på det? Anonym poster: fc44073b7d51d837d8db9e3fa6a89caa
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Har du regelmessig sex? Har du hatt det sånn i flere år og alltid hatt samme problem? Eller er du ennå ung, og kanskje ikke hatt sex så mange ganger? Anonym poster: a84ed4e86aa31ad7af11214db145ceb7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Samme her. For min del tror jeg det kommer av at jeg ikke klarer å nyte det helt til det fulle. Anspenner meg litt for mye. haha Anonym poster: 443cbd1817ef88d01673b06c7f818dec
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Veldig vanlig, kommer du uten å ta på deg selv er det gjerne deler av partneren din som dytter litt på klitten i tillegg for å vippe deg over. Bruk en hånd i tillegg, eller annet hjelpemiddel. Anonym poster: 7bc4df5a52c8e91fa3121fe697902812
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Veldig vanlig, kommer du uten å ta på deg selv er det gjerne deler av partneren din som dytter litt på klitten i tillegg for å vippe deg over. Bruk en hånd i tillegg, eller annet hjelpemiddel. Anonym poster: 7bc4df5a52c8e91fa3121fe697902812 Hender hjelper ikke meg, for de er for tørre og harde. Det eneste som får meg til å komme er oralsex fra kjæresten. Anonym poster: 2d0e4731a2c5ea96e424cfde90d79437
KapteinSabeltann Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 Jeg kommer ikke? HVORFOR? Altså, med hjelp funker det, men aldri bare vaginalt. Det er godt og jeg kommer sånn NESTEN, hele tiden. Men uansett hvor lenge vi driver på, og hvor godt det er, så går det ikke. Noen tips om hvordan jeg kan endre på det? Anonym poster: fc44073b7d51d837d8db9e3fa6a89caa Det er langt fra alle kvinner som kan få vaginal orgasme - som regel er stimulering av klitoris nødvendig. So...hvorfor ikke bare gjøre det?
Muffinpants Skrevet 31. mai 2013 #7 Skrevet 31. mai 2013 Jeg kjenner meg igjen her gitt. Jeg har ikke noe problem å komme når jeg bruker en dildo (uten vibrasjon) på meg selv, men med en partner har jeg ennå til gode å få en orgasme. Det er ikke det at det ikke er mulig eller vil ta så fryktelig lang tid, det er bare fryktelig vanskelig å få partneren til å gjøre akkurat det som skal til for å gi meg en orgasme. Det synes nesten å være en naturlov at når fyren gjør det akkurat riktig og jeg sier "Ja! Fortsett sånn!!! Puh-lease!!!" er det 100% garantert at han stopper opp, endrer posisjon og teknikk for så å fortsette med noe som ikke virker! Dette skjer hver gang!!! Why? Jeg har funnet ut at det er best å ikke si noe hvis han gjør det riktig og bare håpe han ikke endre teknikk før jeg kommer.....en gang i framtida..... 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #8 Skrevet 31. mai 2013 Jeg har det på samme måte. Nyter samleie til fulle, men får aldri orgasme. Får ikke orgasme ved oralsex eller annen stimulering av klitoris (med partner). Den eneste måten er hvis jeg selv stimulerer klitoris. Blir trist bare jeg tenker på det, det er så urettferdig Og nei, jeg er ingen usikker tenåring, jeg er en kvinne på snart 30 med fast partner (kjæreste). Anonym poster: 577a0898a14675a7fbe9871944d84abc
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #9 Skrevet 31. mai 2013 Jeg kjenner meg igjen her gitt. Jeg har ikke noe problem å komme når jeg bruker en dildo (uten vibrasjon) på meg selv, men med en partner har jeg ennå til gode å få en orgasme. Det er ikke det at det ikke er mulig eller vil ta så fryktelig lang tid, det er bare fryktelig vanskelig å få partneren til å gjøre akkurat det som skal til for å gi meg en orgasme. Det synes nesten å være en naturlov at når fyren gjør det akkurat riktig og jeg sier "Ja! Fortsett sånn!!! Puh-lease!!!" er det 100% garantert at han stopper opp, endrer posisjon og teknikk for så å fortsette med noe som ikke virker! Dette skjer hver gang!!! Why? Jeg har funnet ut at det er best å ikke si noe hvis han gjør det riktig og bare håpe han ikke endre teknikk før jeg kommer.....en gang i framtida..... Kjenner meg godt igjen i dette ja. AB over Anonym poster: 577a0898a14675a7fbe9871944d84abc
KapteinSabeltann Skrevet 31. mai 2013 #10 Skrevet 31. mai 2013 Jeg har det på samme måte. Nyter samleie til fulle, men får aldri orgasme. Får ikke orgasme ved oralsex eller annen stimulering av klitoris (med partner). Den eneste måten er hvis jeg selv stimulerer klitoris. Blir trist bare jeg tenker på det, det er så urettferdig Og nei, jeg er ingen usikker tenåring, jeg er en kvinne på snart 30 med fast partner (kjæreste). Anonym poster: 577a0898a14675a7fbe9871944d84abc Ok, men er det et kjempeproblem at du selv stimulerer klitoris?
Grøntgress Skrevet 2. juni 2013 #11 Skrevet 2. juni 2013 Jeg kjenner meg igjen her gitt. Jeg har ikke noe problem å komme når jeg bruker en dildo (uten vibrasjon) på meg selv, men med en partner har jeg ennå til gode å få en orgasme. Det er ikke det at det ikke er mulig eller vil ta så fryktelig lang tid, det er bare fryktelig vanskelig å få partneren til å gjøre akkurat det som skal til for å gi meg en orgasme. Det synes nesten å være en naturlov at når fyren gjør det akkurat riktig og jeg sier "Ja! Fortsett sånn!!! Puh-lease!!!" er det 100% garantert at han stopper opp, endrer posisjon og teknikk for så å fortsette med noe som ikke virker! Dette skjer hver gang!!! Why? Jeg har funnet ut at det er best å ikke si noe hvis han gjør det riktig og bare håpe han ikke endre teknikk før jeg kommer.....en gang i framtida..... Haha, det er helt sant. Sånn er det med samboeren min også.. Eller.. Alle jeg har vært med egentlig.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #12 Skrevet 2. juni 2013 Ok, men er det et kjempeproblem at du selv stimulerer klitoris? Absolutt ikke. Jeg spør, og får svar om dette er normalt. Greit? Anonym poster: fc44073b7d51d837d8db9e3fa6a89caa
Grøntgress Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 (endret) Har du regelmessig sex? Har du hatt det sånn i flere år og alltid hatt samme problem? Eller er du ennå ung, og kanskje ikke hatt sex så mange ganger? Anonym poster: a84ed4e86aa31ad7af11214db145ceb7 Høres egentlig ut som om hun har regelmessig sex når hun sier 'hele tiden' Men visste du at bare 1 av 10 kvinner kommer med vaginalt samleie? Så det er ikke unormalt, nei. Bare vi kvinnfolk som er kresne og vanskelige Endret 2. juni 2013 av Grøntgress
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #14 Skrevet 2. juni 2013 Jeg kjenner meg igjen her gitt. Jeg har ikke noe problem å komme når jeg bruker en dildo (uten vibrasjon) på meg selv, men med en partner har jeg ennå til gode å få en orgasme. Det er ikke det at det ikke er mulig eller vil ta så fryktelig lang tid, det er bare fryktelig vanskelig å få partneren til å gjøre akkurat det som skal til for å gi meg en orgasme. Det synes nesten å være en naturlov at når fyren gjør det akkurat riktig og jeg sier "Ja! Fortsett sånn!!! Puh-lease!!!" er det 100% garantert at han stopper opp, endrer posisjon og teknikk for så å fortsette med noe som ikke virker! Dette skjer hver gang!!! Why? Jeg har funnet ut at det er best å ikke si noe hvis han gjør det riktig og bare håpe han ikke endre teknikk før jeg kommer.....en gang i framtida..... Herlighet så frustrerende! Vil han at du skal komme i det hele tatt? Har du prøvd å ta det opp? Anonym poster: 786c664d74256ec8a7958c450fbf7fcb
Muffinpants Skrevet 4. juni 2013 #15 Skrevet 4. juni 2013 Herlighet så frustrerende! Vil han at du skal komme i det hele tatt? Har du prøvd å ta det opp? Anonym poster: 786c664d74256ec8a7958c450fbf7fcb Tja, hva skal man si egentlig? Jeg tror ikke det er noen måte å forklare det på som kan få han til å endre på dette. Selvfølgelig vil han at jeg skal komme, men det er ikke så lett. For at jeg skal kunne komme må en spesiell bevegelse gjøres på en spesiell plass, ikke for hardt og ikke for løst, enten det er med fingre eller penis. Det begynner ofte bra men så sklir det ut og teknikken endres til noe som ikke funker. Ofte til noe som gjør litt vondt, som vedlig spisse og knokete fingre ol. Jeg har aldri opplevd at en mann har klart å bringe meg til orgasme, kanskje det aldri skjer, hvilket er rart siden jeg vanligvis kan gjøre jobben selv helt ned mot 30 sekunder noen ganger. Han som frustrerte meg så fælt med dette er jeg ikke sammen med lenger. Imidlertid holder jeg på med en ny fyr nå, og ikke overraskende nok gjør han akkurat den samme feilen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå