Gå til innhold

Diare av zoloft


Fremhevede innlegg

Gjest LadyAntebellum
Skrevet (endret)

Hei

Sliter veldig med diare nå etter at jeg begynte med zoloft, er oppe i 200 gram. Vet at dette er en vanlig bivirkning men er det noen som har erfaring med at det går over? Flyr på do hele tiden og noen ganger har det vært skikkelig magekrampe med kaldsvetting og kraftig kvalme. Ganske irriterende. Tror ikke kroppen tar opp særlig med næringsstoffer heller da jeg er helt utmattet...

Rettelse 200 milligram.

Endret av LadyAntebellum
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du startet vel ikke rett på 200 gram?

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Du startet vel ikke rett på 200 gram?

Nei det har jo blitt trappet gradvis opp dette.. Hadde ikke dette problemet med mAgen i starten men det har vel kommet ettersom dosen har blitt økt. Og nå vedvarer det.

Skrevet

ok... tar du den sammen med mat? Kanskje den er litt sterk for magen din.

Ellers kan det jo være en bivirkning eller noe annet som tilfeldigvis dukket opp nå? Har du snakket med legen din?

Gjest også zoloftjente
Skrevet

hei!

jeg går også på zoloft, ikke akkurat samme dose, men opplevde også det i begynnelsen, men det gav seg etter 2 mnder :) Jeg begynte også å kli / loppefrø / fiber /noe for å binde avføringen (også for å stabilisere "Innholdet" og smøre tarmen) . Viss det er krise går det ann å prøve med imodium en stund og se om det retter seg :) midler på apoteket finnes også mot løs mage :) håper det retter seg fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...