Gjest LadyAntebellum Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 (endret) Hei Sliter veldig med diare nå etter at jeg begynte med zoloft, er oppe i 200 gram. Vet at dette er en vanlig bivirkning men er det noen som har erfaring med at det går over? Flyr på do hele tiden og noen ganger har det vært skikkelig magekrampe med kaldsvetting og kraftig kvalme. Ganske irriterende. Tror ikke kroppen tar opp særlig med næringsstoffer heller da jeg er helt utmattet... Rettelse 200 milligram. Endret 28. mai 2013 av LadyAntebellum
Gjest LadyAntebellum Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Du startet vel ikke rett på 200 gram? Nei det har jo blitt trappet gradvis opp dette.. Hadde ikke dette problemet med mAgen i starten men det har vel kommet ettersom dosen har blitt økt. Og nå vedvarer det.
kattepus89 Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 ok... tar du den sammen med mat? Kanskje den er litt sterk for magen din. Ellers kan det jo være en bivirkning eller noe annet som tilfeldigvis dukket opp nå? Har du snakket med legen din?
Gjest også zoloftjente Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 hei! jeg går også på zoloft, ikke akkurat samme dose, men opplevde også det i begynnelsen, men det gav seg etter 2 mnder Jeg begynte også å kli / loppefrø / fiber /noe for å binde avføringen (også for å stabilisere "Innholdet" og smøre tarmen) . Viss det er krise går det ann å prøve med imodium en stund og se om det retter seg midler på apoteket finnes også mot løs mage håper det retter seg fort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå