Gå til innhold

Hva plager deg mest om dagen?

68 stemmer

1. 1. Hva er din største bekymring akkurat nå?

• Økonomi
      13
    • Angst, depresjon eller annen psykisk sykdom
      12
    • Fysiske helsemessige årsaker
      2
    • Kjærlighetssorg
      4
    • Generell bekymring over framtiden
      14
    • Ensomhet
      4
    • Mangel på kjæreste
      1
    • Har mistet noen som sto meg nær (dødsfall)
      1
    • At jeg aldri vil få familie og barn
      2
    • Manglende jobb/utdannelse
      5
    • Andre årsaker
      4
    • Har ingen bekymringer, livet er perfekt!
      6

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din største bekymring i livet nå for tiden?

Anonym poster: cdeb3a62a0096da487ceee384b11e549

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kronisk sykdom, jeg er i 100% jobb nå, men vet at det er bare tidsspørsmål om når jeg blir uføretrygded. Bekymrer meg da om den økonomiske fremtiden, og at jeg mest sannsynlig kommer til å være singel resten av livet, har man ikke en partner som er glad i en når kronisk sykdom intreffer, så tror jeg ikke man får det etterpå.

Anonym poster: 55356f334952273ee3d7790ea8323678

Gjest Reza08
Skrevet

Kan være flere av alternativene du nevner. Depresjon har jeg hatt en god stund nå. Kjæreste har jeg ikke, men vil gjerne finne den rette snart. Mer sosialt samvær sier jeg ikke nei takk til, er en sosial type, men i perioder kan stundene bli litt lange. Tenker også veldig mye på fremtiden. Vil oppnå de målene jeg tenker på.

Gjest Elissima
Skrevet

Bekymrer meg veldig for økonomi. Har så mye utgifter siden jeg har valgt å ta lappen og er litt for glad i å reise. Men det kommer til å ordne seg, det vet jeg. Bekymrer meg også at jeg er syk av kjærlighetssorg og virker ikke som det blir noe bedre heller.. Vet det er folk som har det verre, det er det alltid men dette bekymrer meg veldig om dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært syk i flere år nå og det har ikke akkurat vært fett. Så økonomi er min store bekymring.

Anonym poster: b922d4a7a25f6cd2aaea890aa0e91622

AnonymBruker
Skrevet

En god coctail av de nevnte forslagene.

Anonym poster: 90efa2bf467529f898cf8dad1421655b

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mye.. Livet er tilsynelatende perfekt!

Anonym poster: 002e5772b6a8b364e76f635a6ea5515e

Skrevet

Eksamen i morgen :( min største bekymring for øyeblikket. Etter den, er det nok økonomi som er gjeldende.

Skrevet

Eksamen i morgen :( min største bekymring for øyeblikket. Etter den, er det nok økonomi som er gjeldende.

Masse lykke til! :)

• Liker 1
Skrevet

Bekymrer meg veldig for økonomi. Har så mye utgifter siden jeg har valgt å ta lappen og er litt for glad i å reise. Men det kommer til å ordne seg, det vet jeg. Bekymrer meg også at jeg er syk av kjærlighetssorg og virker ikke som det blir noe bedre heller.. Vet det er folk som har det verre, det er det alltid men dette bekymrer meg veldig om dagen.

Trøsteklem til deg :hug: Kjærlighetssorg er noe herk, men det fine er at det ALLTID går over :)

Gjest Linaria
Skrevet

Eksamen. Har mange andre bekymringer ellers, men nå har eksamen tatt helt overhånd. Merkelig det der :)

AnonymBruker
Skrevet

At jeg traff en fyr på lørdag som jeg forelsket meg i, og at både han og jeg er gift.

Anonym poster: 71d7d50db4c111b287660d6394406548

Skrevet

Fysiske, helsemessige plager. Både når det gjelder meg selv og noen i nær familie.

:sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Troen på menneskeheten, etter å ha lest i et par tråder her inne.

Ellers ingen bekymringer :)

Anonym poster: b2e4f746c1290452eeb33684ab2cefff

• Liker 1
Skrevet

Hva er din største bekymring i livet nå for tiden?

Anonym poster: cdeb3a62a0096da487ceee384b11e549

Så nydelig trå. Takk takk ts :blomst:

Jeg krysset av nederst.

Og sånn er livet mitt inni meg, om jeg skulle visuallisere og legge på lyd

Skrevet

At jeg traff en fyr på lørdag som jeg forelsket meg i, og at både han og jeg er gift.

Anonym poster: 71d7d50db4c111b287660d6394406548

med hverandre???

Skrevet

En fin blanding av flere av punktene. Hadde vært supert med en "pauseknapp" merker jeg!

• Liker 1
Skrevet

Vil ikke si det detaljert på internett, men har noe med en tideligere lærer å gjøre som betyr veldig mye for meg.

Skrevet (endret)

Økonomi.

Endret av Aoki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...