Gjest MandyMe Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Hei alle dere der ute, jeg har et spørsmål som jeg håper kanskje noen kan hjelpe meg med For ca to uker siden begynte jeg å merke en slags sviende/brennende følelse ytterst i skjeden (akkurat i åpningen). Trodde dette kunne komme av tampongbruk. Smertene ga seg ikke, og tilslutt ble det så ille at jeg nesten ikke klarte å gå. Bestilte time hos lege og han sa at dette kunne være en infeksjon i skjeden, Fikk antibiotika både i stikkpilleform, og vanlige tabletter. Er nå på femte dagen med antibiotika, men merker ingen særlig forbedring. Merker ikke smertene i det hele tatt i løpet av dagen, men både innsetting av stikkpiller og sex er veldig vondt. Kommer en del utflod. Denne er klar og lukter ingenting. Til tider kan det også komme litt blod, særlig etter do-besøk. Har noen av dere erfaring med dette? Jeg skulle svært gjerne ønske at det skulle bli bedre snart, men kanskje er det bare jeg som er utålmodig.. Håper på svar fra dere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå