Gå til innhold

Goder i Taxfree

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal søke jobb i Taxfree-en så lurer på eventuelt hvilke goder/fordeler man får? :)

Anonym poster: 2c0aba866c6df1ab5c4d7abc330dc81d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søker jobb i parfyme-avdelingen.

Anonym poster: 2c0aba866c6df1ab5c4d7abc330dc81d

Skrevet

20 prosent av tax-freeprisen vet jeg, pluss haugevis av gratisprøver/varer :)

Skrevet

Jobbet på Taxfree utland OSL for 2 år siden , får ikke en dritt. Du får ikke kjøpe, motta eller få andre til å kjøpe for deg heller, er VELDIG strengt!

Hadde av og til salgskonkurranser i parfymeavdelingen, der du kunne være heldig å vinne noen gamle vareprøver hvis du pushet på flest mulig folk en bestemt parfyme.

Skrevet

Jobbet på Taxfree utland OSL for 2 år siden , får ikke en dritt. Du får ikke kjøpe, motta eller få andre til å kjøpe for deg heller, er VELDIG strengt!

Hadde av og til salgskonkurranser i parfymeavdelingen, der du kunne være heldig å vinne noen gamle vareprøver hvis du pushet på flest mulig folk en bestemt parfyme.

Så du var ikke fornøyd? Er det ikke til å anbefale å jobbe der?

Skrevet

Joda! Var 20 da jeg jobbet der og veldig på desperat jakt etter sommerjobb. Sendte inn søknad og hadde jobb dagen etter. Miljøet er veldig godt og man opplever mye rart. Men jeg innser i ettertid at lønnen var alt for lav i forhold til arbeidstidene og mengden. Mulig lønnen er bedre nå, etter de har fått ny eier :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...