AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jeg har hatt migrene med aura så lenge jeg kan huske. Frem til noen få år siden var jeg plaget med alt fra 1 til kanskje 4-5 anfall i måneden. I de senere årene har de kommet litt mer bulkevis, type 2-3 anfall over 2 dager kanskje en gang i måneden, maks. Men nå har jeg hatt 7 anfall siden fredag og blir litt bekymret for hvorfor, i tillegg til at det er sykt plagsomt. Det har ikke noe sammenheng med menstruasjon. Noen som vet hva økt antall anfall kan skyldes? Anonym poster: dc55654013b991dec4014a3253f4f1eb
Sugerøret Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 (endret) Nei og du burde helt klart kontakte nevrologen din eller fastlegen om du bruker han som migrenelege Når det oppstår forandringer i hodepine/migrene,skal lege alltid kontaktes. Det kan jo skyldes stress,hormoner, høyt blodtrykk osv osv Endret 28. mai 2013 av Kårky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå