AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jeg og typen fantaserer om å arrangere spermaparty med 10-15 gutter og meg i sentrum. Jeg har sett at i andre slike annonser at de må dokumentere at de er friske når de kommer, men vet ikke helt hvordan dette fungerer? Har de med en legeerklæring som sier at de er friske? Den erklæringen bør jo være helt fersk i så fall? Det nytter ikke å bare si "hei jeg er helt frisk" liksom Har noen her erfaringer med dette? Jeg har ganske lyst til å prøve ut dette og derfor vil jeg gjøre det så trygt som mulig for alle Anonym poster: 79eadd515eaaf99eb9f236a8c39de3ba 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Det fins en slik tråd, vet ikke hva den heter, men bla deg bakover i seksualitetsforumet. Anonym poster: 02dc8b37dcb5306248daed9c0d505798
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=508783&st=80#entry12692963 Anonym poster: 02dc8b37dcb5306248daed9c0d505798
Fuckman1983 Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 (endret) Det er veldig forskjellig hvor "strenge" forskjelige arrangører er på å se legeerklæring, men det er jo selvsagt det tryggeste, og jeg anbefaler deg å gjøre dette skikkelig. 15 karer er jo en del å holde styr på også, så det kan kanskje være lurt å invitere 5-6 først frem til du er litt mer erfaren med dette? Selv har jeg fått friskmelding av legen flere ganger før jeg møter ukjente par, og da har det vært gjensidig for begge parter. Endret 20. september 2013 av ninuska_
Gjest doktor Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Er du virkelig en kvinne? Hvor ofte tror du dette arrangeres? Hvor gammel er du? Jeg og typen fantaserer om å arrangere spermaparty med 10-15 gutter og meg i sentrum. Jeg har sett at i andre slike annonser at de må dokumentere at de er friske når de kommer, men vet ikke helt hvordan dette fungerer? Har de med en legeerklæring som sier at de er friske? Den erklæringen bør jo være helt fersk i så fall? Det nytter ikke å bare si "hei jeg er helt frisk" liksom Har noen her erfaringer med dette? Jeg har ganske lyst til å prøve ut dette og derfor vil jeg gjøre det så trygt som mulig for alle Anonym poster: 79eadd515eaaf99eb9f236a8c39de3ba 1
Gjest doktor Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 Det er helt vidunderlig når noen forsøker å fremstille dette som en allminnelig og regelmessig forekommende aktivitet. Vidunderlig. Er det lov å spørre om man lyver så man tror det selv? Er vel ingen grunn til å kommentere hvis du ikke har noe postivit å bidra med? Det er veldig forskjellig hvor "strenge" forskjelige arrangører er på å se legeerklæring, men det er jo selvsagt det tryggeste, og jeg anbefaler deg å gjøre dette skikkelig. 15 karer er jo en del å holde styr på også, så det kan kanskje være lurt å invitere 5-6 først frem til du er litt mer erfaren med dette? Selv har jeg fått friskmelding av legen flere ganger før jeg møter ukjente par, og da har det vært gjensidig for begge parter. 5
Gjest Faerunpedia Skrevet 28. mai 2013 #8 Skrevet 28. mai 2013 Det er helt vidunderlig når noen forsøker å fremstille dette som en allminnelig og regelmessig forekommende aktivitet. Vidunderlig. Er det lov å spørre om man lyver så man tror det selv? Det fins flere slike tråder her inne, tydeligvis ikke så uvanlig som man skulle tro.
Gjest doktor Skrevet 28. mai 2013 #9 Skrevet 28. mai 2013 tja. det kan jo ha skjedd. tror likevel det i 98,6% av rapporterte tilfeller skjedde i et fantasifult sinn. Det fins flere slike tråder her inne, tydeligvis ikke så uvanlig som man skulle tro. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #10 Skrevet 28. mai 2013 Det fins flere slike tråder her inne, tydeligvis ikke så uvanlig som man skulle tro. Opprettet av samme bruker gang på gang. Anonym poster: 9005afb621ad65b489d054ed8896e9fd 1
Fuckman1983 Skrevet 29. mai 2013 #11 Skrevet 29. mai 2013 Det er helt vidunderlig når noen forsøker å fremstille dette som en allminnelig og regelmessig forekommende aktivitet. Vidunderlig. Er det lov å spørre om man lyver så man tror det selv? Sier ikke at dette er er noe som skjer hver eneste helg, men det skjer nok oftere enn det du har inntrykk av. Man må selvsagt kjenne til noen litt mer diskré sider enn de vanlige kontaktsidene, men hvis man er litt ivrig finner man som regel noe spennende der ute. Og swingersklubbene har jo gangbangs stadig vekk der damene ofte er mer enn villige til svelge guttas satser. Jeg vil si at selv om det ikke er kjempemange som driver med dette, er det hvertfall nok til at det har dannet seg et slik miljø i Norge, nok til at man ofte møter nye mennesker. Og dersom det hadde vært for stort ville sjansen for å møte på bekjente vært større, så jeg tror de fleste er fornøyde med slik det fungerer i dag
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #12 Skrevet 31. mai 2013 Hva med å prøve med 2-3 menn ekstra på swingerklubb først? Kanskje dette ikke var noe? Anonym poster: 464b326637e166101531a0d4c0eb38ed
Gjest .-L-. Skrevet 31. mai 2013 #13 Skrevet 31. mai 2013 Synes det er litt drøyt jeg^^ Skal du liksom suge alle sammen? Hvis du skal suge 15 stykk, kommer jo du til å være helt ør i nakken. Kanskje lurt å trene litt nakkemuskler på forhånd. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #14 Skrevet 20. september 2013 Synes det er litt drøyt jeg^^ Skal du liksom suge alle sammen? Hvis du skal suge 15 stykk, kommer jo du til å være helt ør i nakken. Kanskje lurt å trene litt nakkemuskler på forhånd. Hun kan jo bli munnknullet mens hun ligger på ryggen? Har vært på et slik treff i England for noen år siden, der var jeg en av kanskje 20 som fikk sprute i munnen til en villig "dogger" (dogging er jo MYE større i England). Jeg er selv veldig nøye på sykdommer, så jeg ble faktisk ikke sugd, jeg bare runket over munnen hennes til jeg kom. Ikke like deilig selvsagt, men spenningen er så tilstedeværende under et slikt treff at det veier opp Anonymous poster hash: 79ead...3ba
ninuska_ Skrevet 20. september 2013 #15 Skrevet 20. september 2013 Tråden er ryddet for upassende kommentarer ninuska_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå