AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 http://www.clubroyal.no/ Er det noen som har erfaring med denne reisearrangøren? Jeg er klar over dette negative presseoppslaget og at det helt sikkert finnes lignende saker, men om jeg og min mann hopper på en tur og er fast bestemt på å ikke kjøpe noe, blir man da skjelt ut på tyrkisk eller går det helt greit? Anonym poster: 3c08b05db6b46ed67e3b892ff77bc76c
caroprins Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Jeg reiste med Club Royal til Kappadokia nå i vår og vi hadde en flott uke. Da vi kom på flyplassen sto bussene og guidene klare. Vi kom sent om kvelden og fikk nattbuffe på hotellet når vi ankom. Alle hotellen vi bodde på var veldig bra og både utfluktene, bussen og guiden og maten var bra. Når det gjelder disse salgsgreiene så var jeg veldig klar over dette på forhånd. Etter teppedemonstrasjonen så sa vi bare at vi måtte på toalettet som var ute i gangen. Etter en tur innom der så gikk vi bare ned trappen og ut til bussen. Vi så ikke på et eneste teppe. Det samme med gullvarene og skinnvarene. Da gikk vi rundt huset på andre siden og kjøpte oss en cola og ventet på de andre. Flere enn oss gjorde dette. Det som blir et problem er om du følge med hele veien inn og begynner å kikke rundt. Da står selgerene rundt deg og det kan være veldig slitsomt. Om du så også blir med inn på et eget rom så blir de enda mere slitsomme og da er det stort kjøpepress. Så greia er å unngå dette ved å raskt komme deg ut igjen, gjerne at du skal på do, hehe og derfra rett ut. Problem løst. Angående mat så bestill frokost hjemmefra og ta med euro kontanter til lunsj og middag som du betaler til guiden på bussen. Det er billigst. Vi hadde en fin tur som kostet oss rundt 3000 kroner pr pers all inklusive og jeg reiser gjerne med dette selskapet igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå