Lissemor Skrevet 8. april 2004 #1 Del Skrevet 8. april 2004 Har lagt bilde av den buketten jeg ender opp med.Hva synes dere?Den ligger i albumet mitt...hvis jeg har gjort det riktig da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 8. april 2004 #2 Del Skrevet 8. april 2004 Den var nydelig, Lissemor! Men selv har jeg valgt roser..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. april 2004 #3 Del Skrevet 8. april 2004 Link til Lissemors bukett Kjempeflott var den ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. april 2004 #4 Del Skrevet 8. april 2004 Den var virkelig lekker! Håper du velger den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 8. april 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 8. april 2004 Link til Lissemors bukett Kjempeflott var den ! Takk for hjelpa,Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. april 2004 #6 Del Skrevet 8. april 2004 Ikkeno problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. april 2004 #7 Del Skrevet 8. april 2004 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 9. april 2004 #8 Del Skrevet 9. april 2004 Kjempe fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. april 2004 #9 Del Skrevet 9. april 2004 Lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. april 2004 #10 Del Skrevet 9. april 2004 Lekker :-) Skal ha calla jeg også, men som en enkel armholdt bukett......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå