Gå til innhold

Hvordan fortalte dere om forlovelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier vil jeg gjerne høre hvordan dere fortalte deres familie om forlovelsen.

Vi har bare vært forlovet i noen dager enda og har levert inn ringen slik at den vil sitte bedre. Har ikke sagt noe til noen enda og lurer på hvordan vi skal gjøre dette slikat det blir en fin ramme rundt det. Føler ikke helt for å bare slenge det ut på telefonen akkurat.

Anonym poster: 8dfdbf652d62507d9226763faf7707d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte bilde av ringene til mamma og svigermor, samt nærmeste venninner. Gubben ringte sin familie. Resten fikk vite det når vi oppdaterte Facebook. ;-)

Gjest Roskva
Skrevet

Husker ikke om vi sendte bilde, men fortalte foreldrene mine over telefon at vi hadde en gladnyhet. Vi bor på hver vår kan av landet, derfor ble det telefon :)

Men til svigers fortalte vi det under et familieselskap som var like etter forlovelsen. Sa vi hadde noe hyggelig å fortelle og viste frem ringene :)

Nyheten ble gledelig motatt fra begge sider ;)

Skrevet

Fortalte det til familie med en gang vi traff dem etter forlovelsen, mine nærmeste venninner ringte jeg til.

Så fikk Facebook ta seg av resten ;)

Skrevet

Vi ringte hvert vårt foreldrepar, og jeg ringte barna mine. Og så satte vi inn annonnse i avisen på forlovelsesdagen, og linket til den på facebook :)

Gjest lisha
Skrevet

Vi var på besøk hos sambo sine foreldre, så de fikk vite det dagen etter! Jeg var på do da sambo fortalte det, og ble så og si overfalt av klemmer fra svigerfar i det jeg kom ut igjen :P ble veldig godt mottatt :)

Mine foreldre/nærmeste fikk vite det to dager etter, når vi kom hjem :) Vi bare viste ringene og gliste. Ble veldig godt motatt her også! :)

så fikk facebook ta seg av resten!

AnonymBruker
Skrevet

Vi ringte og fortalte at det ble bryllup.

Anonym poster: 9989033a328cc785bc600685b411385f

AnonymBruker
Skrevet

Vi ringte hvert vårt foreldrepar, og jeg ringte barna mine. Og så satte vi inn annonnse i avisen på forlovelsesdagen, og linket til den på facebook :)

Annonse i avisen? Er det vanlig? Mener ikke at det er feil, har bare aldri sett det før utenom bryllup.

Anonym poster: 9ad0b6cd4c96e5b099a213b4ee3e5fd1

Skrevet

Min kjære ringte sine foreldre, jeg sendte sms.

AnonymBruker
Skrevet

Min familie er så aktive på facebook, at vi publiserte det er med at vi skiftet sivilstatus, forlovet :P

Anonym poster: 8a32fbd6170350e84178bcd73c7169f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til mine foreldre ventet vi til dagen etter søskenbarnet mitt sitt bryllup, var familiemiddag og både foreldre, søsken og noen tanter/onkler var der, så sa jeg at vi håpte de var klar for bryllup året etter (alle var i bryllup dagen før). Vi hadde bestemt oss for dato og bestillt kirke og hadde vært forlovet litt over en måned.. (vet ikke nøyaktig dato.. var ikke noe frieri, vi bare ble enige)

Til hans foreldre fortalte vi det noen dager senere, da vi var på besøk der.

Resten av "verden" fikk vite det via Facebook, da vi plutselig fant ut vi måtte endre status der også etter ca 2 måneder. Ringene kom på rett etter Facebook statusendringen.

Anonym poster: fa47c0c78f05a77ef3cdf305fb2dd7dd

Skrevet

Tok bilde av ringene og sendte på MMS til foreldre og søsken. Resten tok vi via statusendring på Facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...