Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. april 2004 #1 Skrevet 8. april 2004 Dette gjelder da psykopatiske "venner" av meg og ei annen venninne. Det er ei jente og typen hennes, begge "godt voksne" så de burde vite bedre. Typen her er veldig glad i å spille rollespill med kamerater, og merkelig nok hver gang han skal det, ringer dama hans og vil ha oss på besøk. Greit nok de to første gangene, men etter det begynte vi å fatte mistanke om bruking og utnytting her. Nå ringer de hver eneste helg og maser og gauler om at vi skal på besøk, fordi ei jente på 17 ikke kan være alene hjemme, og har ikke andre venner enn oss to. Og typen er slik en tøffelhelt at han vil ikke la henne være alene, så enten oss eller han. Så han ringer, maser på msn og masse andre nettsteder til vi gir oss. "hva skal dere i dag?" "skal på fest" "nei dere skal til oss" "nei vi kan ikke vi kommer oss ikke bort" "vi kan kjøre!" "ja men vi har en avtale allerede" "den er sikkert ikke SÅ viktig?" ting som det blir sagt. Og i går kunne jeg ikke bort fordi vi fikk familie vi ser ca 3 ganger i året på besøk, vel de sa de ville drepe familien min og dumpe dem i sjøen, så vi fikk kommet på besøk ÆRLIG TALT!! Jeg har sagt til dem jeg blir gal av dette maset, og de sier det er greit men i dag igjen er sirkuset igang og de gir seg ikke! Ringer, msn'er maser MAS!!! Det er psykopater vi må ha med å gjøre her! Hva ville dere ha gjort i slik en situasjon!!? Sinna skrivekramper nå! Galskap
Naken Skrevet 8. april 2004 #2 Skrevet 8. april 2004 Herregud da!! De høres jo helt utrooolig masete ut!!! :o Prøv å si i fra en gang til, på en ordentlig men tydelig måte, at det holder at de spør deg en gang og får godta det svaret de får. Hvis de ikke hører på deg da heller, og bare fortsetter gnålet, så hadde jeg bare latt være å svare på msn, telefon, meldinger og alt, inntil de skjønner hintet! De kan da ikke seriøst vente at du skal stille opp og "sitte barnevakt" for en 17 åring, og droppe alle andre planer, hver gang det passer dem!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. april 2004 #4 Skrevet 8. april 2004 Jeg kan ikke forklare helt, hva om de leser dette? De forfølger eg overalt, ser alt jeg gjør, vokter alle mine steg JEG BLIR SPRØ!!! mas er bare fornavnet! Jeg vil ikke snakke med dem mer! Jeg rømmer byen!!
Postmannen Skrevet 8. april 2004 #5 Skrevet 8. april 2004 Å, nå skjønner jeg Det ble litt forvirrende med Typen her er veldig glad i å spille rollespill med kamerater Burde være grei skuring. Ekte venner forstår at de fleste trenger å være litt for seg selv i blandt, og maser ikke på en slik måte som du beskriver. Slett'n fra kontaktlista de i msn! Forstår de ikke hintet da, må de være skrudd i huene sine! Hjelper ikke det heller, ja så gå til det skrittet å anmeld dem for trakkasering.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. april 2004 #6 Skrevet 8. april 2004 Joda men denne typen hennes er litt... hva skal man si? DIGER dessuten har han svin på skauen som inneholder vold så jeg tør ikke annet enn å være på godfot med dem. Faen
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. april 2004 #7 Skrevet 8. april 2004 Med 5 timers pause, er de på'n igjen! HJELP MEG!!!
Milly:) Skrevet 8. april 2004 #8 Skrevet 8. april 2004 Blokker dem på MSN, ikke ta telefonen hvis de ringer. Kanskje de tar hintet...? (Hvis du er heldig) Stakkars deg, høres ikke ut som de har mye sosiale antenner :-? Er du virkelig redd for at han fyren skal ty til vold hvis du ikke er på godfot med han og dama hans? Høres ikke bra ut... Tenk på å anmelde dem, som flere her har foreslått.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 9. april 2004 #9 Skrevet 9. april 2004 Han er en kamerat i kompisgjengen til typen min, og kan lett fare med løgner om meg, han har gjort det før, bare at da var det om typen min til meg.. litt av en kompis
Naken Skrevet 9. april 2004 #10 Skrevet 9. april 2004 Han er en kamerat i kompisgjengen til typen min, og kan lett fare med løgner om meg, han har gjort det før, bare at da var det om typen min til meg.. litt av en kompis Ja, litt av en kompis! Hvorfor i det hele tatt omgås sånne folk??
Gjest Pterodactylkake Skrevet 9. april 2004 #11 Skrevet 9. april 2004 Kommet inn i en ond sirkel har vi. De utga seg for å være snille folk men nei se her du! Og de har hengt på telefonen i hele dag, jeg blir sprø! Pluss 100 mails osv som maser om at de vil ha besøk og buhuhu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå