Gå til innhold

silikon pupper

Fremhevede innlegg

Gjest lusek
Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på 18 år som har vanvittig lyst på silikon :) var på konsultasjon i dag. Og siden jeg er 165 og sånn halveis undervektig fikk jeg 200 g på det største. Jeg fyller akkurat en 65 a. Så mitt spørsmål til dere er om noen her har tatt 200-ish, hvilken cup har du nå? Hvordan var det med narkosen? Skal på teresnobel/nobel clinic. Noen som har erfaring med dette stedet? Og dagene etter operasjonen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet til jeg var passert 20, brystene dine kan enda vokse! :)

Jeg tok silikon i år, 22 år gammel. La inn 305cc, og gikk fra AAcup til C/D-cup, kommer an på hvor jeg handler. De ser veldig naturlige ut på meg, da jeg er en høy jente med brede hofter, og nå er brystene på plass.

Det gikk veldig greit med narkose, plutselig våknet jeg og alt var over, så det trenger du ikke bekymre deg for.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Skal ikke ta det med det første :) må først og fremst spare penger. Og jeg vet at de ikke er ferdig med å vokse. Men i og med at jeg er så tynn så kommer jeg nok aldri til å få den størrelsen på de som jeg vil ha. Hilsen ts

Gjest energystar
Skrevet

jeg la inn 325, har D cup nå. Narkosen gikk veldig greit, ingen ting å bekymre seg over der, men du burde ha med deg en person første dagen og natta som kan hjelpe deg med å gå på do og slike ting. Husk å ta med smertestillende med på klinikken, hvis de ikke gir deg, så er det litt greit å ha sine egne med. Jeg fikk ikke noen smertestillende da jeg våknet, og jeg fikk en veldig ubehagelig tur hjem.

Et annet tips er å ha på deg lette klær, og jakke som kan åpnes fremme. ikke ha på deg noe klær du må ta over hodet ditt, du får ikke rørt armene dine, og da er det greit å ha klær som du faktisk kan få på deg. Lykke til!:)

Skrevet

Jeg tok silikon for seks uker siden på mandag på Volvat i Bergen. Jeg er kjempe fornøyd! For min del fylte jeg ikke ut en a-cup en gang. Og nå er jeg e 70D og jeg er mer en glad for det, de ser dessuten veldig naturlige ut. Jeg er jo ganske liten og tynn (164cm og 47kg) så om jeg skulle ha lagt inn mer enn det jeg tok nå hadde jeg fått problemer med å få klær til å passe.

De gir deg lokalbedøvelse og lett narkose når du blir operert, og det er absolutt ingen problem. Som personen over sier er det lurt med en person som kan hjelpe deg den første natta og dagen. Dagene etter operasjonen er selvfølgelig ikke så veldig behagelige, men en kommer seg i gjennom dem. Så lenge du ikke beveger deg og armene dine så mye (noe du sikkert ikke kommer til å orke heller) så går det helt greit, jeg sluttet med smertestillende etter dag 3 :)

Jeg så på hele prosessen som en helt grei opplevelse og jeg har virkelig ikke tatt skrekken, jeg kunne ha gjort det igjen om jeg hadde måttet. :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...