Gjest 21ogUsikker... Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Hei:) Jeg lurer på om det er noen som har en gynekolog å anbefale i Bergen? Jeg er ikke gravid, men opplever litt ubehag nedentil. Det kjennes feil å skulle ta dette opp med fastlegen, da han også er "familielegen"... Jeg er også rimelig sjenert, så jeg har drøyet dette veldig lenge, bare fordi jeg ikke helt vet om jeg tør... :/ Jeg lurer på om jeg skal forsøke Sentrumslegene, de har jo egne studentpriser, men jeg har på følelsen at man må være gravid for å gå der...? Noen som har noen råd? Setter pris på alle svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå