Gjest Esther Skrevet 13. april 2004 #41 Del Skrevet 13. april 2004 Det nytter ikke hva vi mener - hun vil nok bli et yndet forside-stoff uansett. Men faktisk så er pressen så "snill" her i landet at jeg synes ærlig talt ikke det er noe å klage over ... og hvorfor skal de alltid ta sorgene på forskudd ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vokalhjelp Skrevet 14. april 2004 #42 Del Skrevet 14. april 2004 Hvis du får sjansen' date=' og har MMS, vil du da ta bilder av Prinsesse Ingrid Alexandra? Og selge dem til foreksempel VG?[/quote'] ser ikke helt poenget, det er jo så mange andre som tar bilder av henne. og andre enn offisielle bilder trenger vi ærlig talt ikke. men, det var nå det jeg syntes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosett Skrevet 14. april 2004 #43 Del Skrevet 14. april 2004 Kommer ikke til å ta noen bilder av noen som helst, VG kan beholde de skitne penga sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. april 2004 #44 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg vet ikke. Det kan godt tenkes at jeg hadde tatt et bildet der og da, hvis jeg hadde hatt en gyllen sjangse, men det er ikke sikkert at jeg hadde solgt bildet selv om jeg hadde hatt det. Men det er en mulighet for det. Studerer jo tross alt journalistikk, håper jo på å bli journalist en dag. Kanskje det ville gi meg noen bra kontakter ved å selge det bildet. På den annen side, så spiller jo etikken en rolle her også. Vet ikke om jeg hadde hatt så veldig lyst til å starte karrieren på den måten. Så... Jeg er altså ikke sikker på hva jeg ville ha gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 15. april 2004 #45 Del Skrevet 15. april 2004 for meg virker det faktisk slik at de helst ville vært "den vanlige mann i gata" men med alle privilegier som følger med de posisjonene de innehar. Bare av nyskjerrighet; hva mener du er deres privilegier? (personlig synes jeg det virker bare herk å være kongelig..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 15. april 2004 #46 Del Skrevet 15. april 2004 rett og slett fordi jeg er lei av kronprinsens henstillinger til norsk presse. Kunne ikke vært mer enig! De har jo masse rådgivere, er det ingen av disse kan fortelle dem at de fremstår som om de bare tenker på seg og sitt når de driver og maser om presse og privatlivets fred hele tiden? Kronprinsen må nødvendigvis vurdere fordelene ved å være kongelig som større enn ulempene, ellers kunne han jo bare sagt fra seg retten til tronen. Jeg savner virkelig (siden vi først må ha monarki) at kronprinsen viser ektefølt engasjement for andre samfunnsaker enn sine egne privilegier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå