Gå til innhold

Hvor lang tid å kjøre fra Ålesund til Stavanger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja,hvor lang tid tar det å kjøre fra Ålesund til Stavanger?

Anonym poster: 6952da3e4134ffde0021b47c3a6287f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Teora

Har aldri kjørt hele veien, men Bergen - Stavanger tar 4 - 5 timer, og jeg mener å ha hørt at det tar minst 7 timer fra Ålesund til Bergen fra venner som er derfra. Så ville beregnet minst tolv timer, det er jo nok av ferger man kan komme akkurat for sent til etter en halvtime bak en campingvogn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo litt an på hvor du bor og skal, men ifølge 1881 kart, tar det 10 timer og 3 minutter å kjøre fra Ålesund til Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt fra Ørsta til Stavanger en gang, det tok da totalt 12 timer fra vi kjørte og til vi var hjemme. Dette var med litt rastepauser, pluss venting på ferjer. Ettersom vi kjørte på kvelden/natta ble det nok litt ekstra venting på ferjene, spesielt den siste som akkurat kjørte fra oss klokken 2, så vi måtte vente til halv fire.

Ørsta er forresten, ifølge kartet, halvannen time sør for Ålesund.

Edit: Når jeg tenker meg om så tok det vel litt over 12 timer. Vi kjørte fra Ørsta klokken 4 på ettermiddagen, tok som sagt siste båt klokken halv fire på natta og kjørte deretter til Stavanger sentrum. Så 12 1/2 time kanskje, husker ikke hvor lang tid båten tok.

Endret av Noteknekk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...