AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Jeg har så kraftig mens de tre første dagene at det blør gjennom nattbind på max to timer. Har prøvd både always og libresse. Er det noen som har tips eller råd? Er det noe man kan gjøre for å minske blødningene? Har vært hos gynekolog med problemet, og fikk da til råd å begynne på p-sprøyte. Vel og bra, men nå har samboeren sterilisert seg, så jeg slutta på sprøyta, og problemet er tilbake. Jeg er lærer i småskolen, har jevnlige utedager og andre aktiviteter som vanskelig lar seg kombinere med å være avhengig av å skifte bind så ofte. Ganske fortvila, må jeg innrømme... Anonym poster: 36cff4d15ff9f6d6ca8e322b9e2f5c9b
Minya Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Gå tilbake til p-sprøyta, eller begynn på p-piller som du kan hoppe over mensen med hele tiden. Selv om samboeren din steriliserte seg, så fikk du jo p-sprøyta for at kroppen din skulle ha det bra, ikke for at du i hovedsak skulle ha prevensjon. Og at samboeren din steriliserte seg har jo ingenting med din kropp under mensen å gjøre. Så chopp-chopp; til legen med seg og få ny sprøyte.
isbiten. Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Hva med å kombinere med en sånn "super plus"-tampong? Det tar sikkert ikke så lang tid før du blør gjennom tampongen, men da har du et par timer på deg før det blør gjennom bindet også. Men hvis det ikke er noen annen grunn til at du sluttet på p-sprøyte, enn at mannen steriliserte seg, så ville jeg nok begynt på den igjen. Endret 27. mai 2013 av isbiten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå