Gå til innhold

Da var lillepus borte..


lykkestor

Anbefalte innlegg

Lille, vakre pusen min. Du som sov med oss hver natt, okkuperte plassen i sofaen og ville helst ha min kjære for deg selv. Du som kom når jeg var lei meg og gråt, du la deg tett inntil meg. Du, fine katten min. Vi savner deg så kjært.. Mitt ønske for deg er at bil førere bremser for katter. De er for noen noe av det kjæreste de har..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

Anonym poster: 6add8e23275b95e1b5d332aba8fccd3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar og klemmer:) Nå er jeg helt sikker på at pus koser seg i et klesskap i bløtfòr himmelen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde først det var snakk om brukeren lillepus da jeg så overskriften! Uff..

Kondolerer så mye. Det er veldig trist når et kjæledyr dør. De blir jo en del av familien..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. Har katt selv, og kan tenke meg det blir trist når den er borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar og klemmer. Vi måtte ned på brannstasjonen for å se at det var riktig pus og det var ikke noe koselig i det hele tatt.. Heldigvis fikk vi med lillepus i en eske og fikk begrave pus i hagen selv, var litt fint å gjøre det. Lillepus var jo en del av familien vår...

Nei, heldigvis var det ikke brukeren lillepus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dette

Lille, vakre pusen min. Du som sov med oss hver natt, okkuperte plassen i sofaen og ville helst ha min kjære for deg selv. Du som kom når jeg var lei meg og gråt, du la deg tett inntil meg. Du, fine katten min. Vi savner deg så kjært.. Mitt ønske for deg er at bil førere bremser for katter. De er for noen noe av det kjæreste de har..

Akkurat det samme skjedde med oss nå. Alt du skriver, beskriver hvordan vi hadde det med pus, og hvordan det har vært etter at han ble påkjørt. Livene våre er snudd på hodet, fra å ha vært så bra, til å ikke ha noe å være glade for. Vi føler at vi har mistet et barn, men venner og kjente vet ikke at det er sånn det føles, og derfor unngår de å snakke om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme skjedde med oss nå. Alt du skriver, beskriver hvordan vi hadde det med pus, og hvordan det har vært etter at han ble påkjørt. Livene våre er snudd på hodet, fra å ha vært så bra, til å ikke ha noe å være glade for. Vi føler at vi har mistet et barn, men venner og kjente vet ikke at det er sånn det føles, og derfor unngår de å snakke om det...

Kondolerer på det sterkeste, kjære deg. Det er som man mister et nært familiemedlem. En pus blir en del av familien, uavhengig av hva andre mener om det så gjør det kjempe vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dette

Kondolerer på det sterkeste, kjære deg. Det er som man mister et nært familiemedlem. En pus blir en del av familien, uavhengig av hva andre mener om det så gjør det kjempe vondt..

Jeg kondolerer så mye til deg også. Det finnes ikke ord for hvor vondt det gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff så trist :(
Har opplevd dette selv et par ganger så jeg forstår så inderlig godt hvordan det er å miste en hengiven kosepus...
Kondolere :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, alltid trist! Vi har ingen og miste - men de lever med oss i våre hjerter :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...