Gjest miora Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Jeg går på Loette p-piller, og har hoppet over flere ganger på rad. Opplever nå en mellomblødning, er ca. midt i brettet, og lurer derfor på om jeg kan "starte" mensen nå, og likevel ikke måtte bruke annen prevansjon? Altså ved å ta sukkerpillene. Er også litt redd for at jeg kan være gravid, så hadde vært kjekt å se. Noen som veit noe?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Når man går på p-piller og bruker dem korrekt er det en forsvinnende liten sjanse for å bli gravid, så det tror jeg du kan ta helt med ro. Ja, du kan avbryte midt i brettet, men du bør bruke tilleggsprevensjon (kondom) for å være helt sikker. Anonym poster: 3d54b24066411297fef10ffe88da8510
Gjest miora Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Når man går på p-piller og bruker dem korrekt er det en forsvinnende liten sjanse for å bli gravid, så det tror jeg du kan ta helt med ro. Ja, du kan avbryte midt i brettet, men du bør bruke tilleggsprevensjon (kondom) for å være helt sikker. Anonym poster: 3d54b24066411297fef10ffe88da8510 Har glemt den to kvelder denne mnd, men tatt på morgenen. Har også drevet med bachelor, så det meste har gått i surr, så er redd jeg kan ha glemt mer. Er derfor jeg bekymrer meg litt. Hvor lenge bør jeg bruke tilleggsprevensjon? 7 dager?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Har glemt den to kvelder denne mnd, men tatt på morgenen. Har også drevet med bachelor, så det meste har gått i surr, så er redd jeg kan ha glemt mer. Er derfor jeg bekymrer meg litt. Hvor lenge bør jeg bruke tilleggsprevensjon? 7 dager? Dette står nok forklart i pakningsvedlegget, har du ikke det kan du søke det opp på nettet. Hvis du ikke vil bli gravid bruker du kondom frem til du begynner på neste brett, iom at du har glemt så mange p-piller. Kanskje p-plaster eller -stav hadde vært en bedre løsning for deg? Anonym poster: 3d54b24066411297fef10ffe88da8510
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå