AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 hei dette er sikekrt heelt normalt, men kanskje noen lider av det samme og har en løsning? jeg har i de siste årene slitt med å holde haken min "opp". det skjer mest på morgenen. når jeg står eller sitter føles det som om haken detter ned (den nederste delen av munnen). og jeg må kjempe og bruke hånden for å dytte den opp. hvis jeg ikke gjør det, vil det se ut som om jeg gaper hele tiden. ikke bare skaper dette mye oppmerksomhet å gå rundt og holde på haken hele tiden, men det er slitsomt. jeg får liksom vondt i nederste kjeven( den som vil "falle av"..)... har noen vært gjennom liknende og vet råd? har vært hos fastlegen min, men hun vet ikke hva dette er. jeg jobber i butikk som gjør at jeg må sette på et smil hele tiden og prate med folk hele dagen. kan dette være en årsak? men hvorfor BARE på morgenen? dette skjer aldri på dagen/kvelden.. Anonym poster: dc44e2ae7348428a5341eb4d9520077a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 ingen...? søkte nå opp dette på engelsk, og der er det mye å finne.. ingen nordmenn som lider av dette nei??... Anonym poster: dc44e2ae7348428a5341eb4d9520077a
Gjest Fleecejakke Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Har du noen søvnforstyrrelser? Musklelsvikt er vel en del av noen av søvnforstyrrelsene man kan oppleve, men kommer ikke på hva det kan hete akkurat nå.. Katapleksi var det jeg tenkte på http://no.wikipedia.org/wiki/Katapleksi Endret 27. mai 2013 av Fleecejakke
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 nei. sover veldig lett og tungt.. likevel,,, leste at dette kan forekomme for de som lider av nakkesleng. detter er noe jeg sliter med og gjør ofte, så har en sammenheng...det forgår visstnok ved at skjeven kommer ut av posisjon eller forskyver seg hver gang man fortar en nakkesleng.. Anonym poster: dc44e2ae7348428a5341eb4d9520077a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå