Gjest Anonym Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Jeg er 155 cm, 26 år og veier mellom 43-44 kg. Er det litt for lite? Jeg får ofte kommentarer om at jeg er for tynn, men ifølge BMI er jeg jo nesten innenfor normalen. Jeg trener 5 ganger i uka, 4 timer spinning med litt styrke først og en ren styrkeøkt. Jeg spiser følgende Frokost: havregrøt (1 dl havregryn, 3 ss cottage cheese, 1 ss syltetøy) Lunsj: kyllingsalat og vann Mellom: en skyr og en lompe med kalkunpålegg et par mandler Middag: kjøtt eller fisk (200 gram) og salat. Drikker ikke juice eller melk og holder meg unna brød for jeg får vondt i magen av det. Utenom dette blir det en sjokoladebit, et kakestykke og et glass vin inimellom men det er ikke ofte. Maks en gang i uka. Er dette for lite mat?
Gjest Faerunpedia Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Dette er alt for lite, særlig i og med at du trener så masse.
Gjest Anonym Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Det blir nok en yoghurt til ila dagen, men da bør jeg kanskje prøve å spise litt mer. Føler meg ofte slapp og sliten. Men er 43 kg for lite å veie?
pantora Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Jeg er 155 cm, 26 år og veier mellom 43-44 kg. Er det litt for lite? Jeg får ofte kommentarer om at jeg er for tynn, men ifølge BMI er jeg jo nesten innenfor normalen. Om 43 er for lite svarer du vel strengt tatt på selv.
andy capp Skrevet 27. mai 2013 #5 Skrevet 27. mai 2013 Det blir nok en yoghurt til ila dagen, men da bør jeg kanskje prøve å spise litt mer. Føler meg ofte slapp og sliten. Men er 43 kg for lite å veie? Reagerer mer på at du ofte føler deg slapp og sliten enn vekten. Dersom du trener så mye, burde du i en normalsituasjon bygge overskudd. Dette tyder vel på at du ikke spiser nok i forhold til aktivitetene dine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå