Gå til innhold

På rett side av sengen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På rett side av sengen

(Short story fra helgen)

Jeg møtte en vakker kvinne på fredag. Jeg var ute med gode venner og vi befant oss på et av byens flottere steder. En rolig lounge med gode drinker og behagelig stemning. Ikke helt min type sted for tiden siden min livssituasjon om dagen tilsier at jeg skal sitte på et av de brunere stedene i byen med likesinnede mens vi klager over dårlige tider og trøster oss med billig lunken øl. Men jeg har fortsatt noen penklær hengende fra da både lommeboken var tykkere og fremtidsutsiktene var litt lysere så jeg følte jeg passet greit inn. I hvert fall sånn at jeg ikke skilte meg ut i stilen.

Bare noen måneder har gått siden kjæresten pakket sakene og forlot leiligheten mens hun sa noe sånt som « Du har så lite ambisjoner i livet, Gunnar! Du må ta tak! Du må bli noe mer!» Ikke så fryktelig lang tid, men lang nok til at de verste minnene fra et mislykket samboerskap hadde lagt seg litt bak i hodet. Både selvtilliten og den gode kroppsholdningen som oser trygg og stolt mann var på veg tilbake.

Det var fortsatt ganske tidlig på kvelden da jeg la merke til henne. Knapt halv elleve. Perfekt timing! Rusmessig var jeg akkurat komt over kneika der agorafobien hadde gitt seg og ca. tre fire drinker unna der jeg vanligvis begynner å snøvle og søle. Her må det handles, og det umiddelbart tenkte jeg! Hun var på veg til baren. Jeg gav min fulle drink til en av gutta, mens jeg beveget meg til baren for en ny drink. Jeg studerte henne mens jeg gikk over gulvet. Hun hadde en nydelig sort elegant kjole, perleøredobber, og blondt oppsatt hår. Sånn ellers var det i grunn de blå øynene jeg la merke til først. De skinte sånn opp da jeg fikk øyekontakt med hun tidligere. Perfekt høyde også, noen centimeter kortere enn meg og en kropp som tilsa at hun likte å bevege seg eller var velsignet med gode gener. Aldersmessig var hun vel noen år yngre enn meg så jeg vil anslå rundt tjuetre tjuefire. Hun utstrålte et lite snev av prippenhet og bortskjemthet. Noen av trekkene jeg har begynt å forakte, men en dame av hennes kaliber er vel vandt med å få det slik hun vil og greit er vel det.

Jeg posisjonerte meg ved siden av henne i baren og søkte øyekontakt med henne. «Heisann, Gunnar her. Har du en fin kveld?» Yvonne het hun og joda, hun hadde det bra. Du da? Spurte hun. «Joda, jeg har det artig jeg, men om du ville blitt med bort på det ledige bordet der borte for en prat så hadde kvelden fort blitt enda bedre. »Hun drøyde litt på det, men siden venninnen hennes skulle på jobb dagen etter, og hun ikke ville hjem enda så var det greit det. Å faen. Kødder du med meg. Jeg som ikke har vært på sjekkeren siden jeg forførte eksen på et dansegulv i halv firetiden for snart tre og et halvt år siden. For så vidt ikke en operasjon som var veldig krevende. Og det første jeg skal bryne meg på er denne skjønnheten?? Dette går bra Gunnar! Du har drukket nok til at nervene har lagt seg, og det er ikke personligheten din eller utseende ditt det står på, du ligger bare litt etter karrieremessig og jobbmessig sa jeg inni meg for og booste selvtilliten. Etter deg sa jeg, mens jeg viste henne til bordet og benyttet anledningen til å studere rumpen hennes og gi et diskret tommel opp til gutta.

Vi satt oss ned og tiden gikk fort. Vi pratet om løst og fast og kom godt overens. Jakt instinktet i meg hadde begynt å våkne, og henne ville jeg ha med hjem! Hun var student, på 3. året. Noe innen business og hun var innflyttet fra Oslo. Noe som sa meg at hun mottok stipend både fra lånekassen og pappa siden hun slurpet i seg både tre og fire mojitos til 125kr stk i løpet av timene i lag. Kjapt hoderegnet tenkte jeg at hun måtte i hvert fall brukt minst et gjennomsnittlig student ukes budsjett for mat denne kvelden. Jobb ved siden av hadde hun ikke siden hun ikke hadde tid til og både få A og stå i kassa på Rema. Hva hun så i meg vet jeg ikke. Kanskje det var det litt mystiske? Langt unna de flinkisene på skolen med høye ambisjoner og mål? Jeg sa at jeg jobbet litt her og der, bare så mye som jeg trengte for å ha fri til å dyrke hobbiene mine. Jeg ville nyte livet mens jeg var ung. Karrieren var ikke så viktig enda sa jeg, og diktet opp en eksotisk tur jeg skulle på snart for å imponere. Hun var enda ung nok til å gå på en slik. Sannheten er vel at jeg søker praksisplass etter flere år utenfor og har lagt ned et respektabelt antall timer på den lokale psykiatriske poliklinkken bare for å komme i den posisjon at jeg tør å sitte her på offentlig plass og prate med en så vakker kvinne som hun , og det etter bare 4-5 drinker. En historie jeg neppe tror hadde slått an. Uansett. Jeg ville pule, ikke gifte meg. Så en slik hvit løgn så jeg på som helt innenfor. Når det nærmet seg stengetid ble vi enig om at vi hadde det så kjekt at vi skulle ta oss en tur hjem til meg siden jeg hadde noe god vin stående.

Vi låste oss inn og tok det videre til sofaen. Det ble fort litt klining og tafsing. Endelig fikk jeg beføle den deilige kroppen hennes. Jeg hadde studert hver en centimeter på denne skjønnheten i timevis, og gledet meg til og utforske om hun var slik jeg fantaserte om. Etter litt tafsing på sofaen gikk vi videre til soverommet. Gunnar! I kveld blir det fitte! Du er back in business! Tenkte jeg for meg selv. Jeg satt på noe rolig musikk, og satt vinglassene på nattbordet mens hun kledde av seg og la seg ytterst i sengen. «Unnskyld, men jeg pleier å ligge ytterst» sa jeg i en høflig tone. Sengen er slik plassert at hvis man ligger innerst blir man liggende helt inn til veggen. «Ja, men jeg får helt klaus om jeg skal ha veggen på ene siden og deg på andre!» Sa hun. «Å? Det er derfor jeg også liker å ligge ytterst.» svarte jeg. Hun smilte søtt og sa «For et artig sammentreff, hopp inn da!» Det var da jeg våknet til! Flere års bortkastet arbeid med å holde en kronisk misfornøyd kjerring fornøyd kom til overflaten. «Unnskyld meg! Men tror du at din klaustrofobi er viktigere enn min klaustrofobi? Dette er min seng, jeg ligger ytterst! Om du ikke vil ligge innerst så ender dette her og nå!» Hun gav meg det sykeste blikket jeg har sett. Mumlet noen om at jeg var den mest egoistiske mannen hun hadde møtt. Hun spratt opp av sengen, tok på seg klærne og smalt med døren i det hun gikk. Jeg stod usedvanlig rakrygget og tilfreds tilbake. Litt overrasket over egen oppførsel. Endelig tenkte jeg! Jeg som har vært så jævla flink og gitt etter hele livet. Nå står jeg opp for meg selv! For en seier! Jeg sippet opp de siste supene av vinen før jeg la meg godt til ytterst i sengen. Innforstått med at denne singelperioden kommer til å bli lang om ikke evig.

Anonym poster: 46bc11c9c7e35856dcfb157de0754dbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BavianBror

Det der var veldig mange ord for å beskrive at du gikk glipp av fitte.

Alt kunne uansett vært unngått om du ikke hadde plassert sengen din inni hjørnet. :tommel:

Men heller sentralt langs veggen, slik:

Bedroom-Lighting.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var uansett veldig underholdende å lese, du er dyktig på å skrive i hvert fall...

Og for en seier det var - å ligge alene tilbake i senga når du kunne hatt ei villig blondine på armen... men, skjønner jo det er viktig å ligge ytterst...

Dere kunne ikke like så godt ligget ytterst begge to da? Stablet i høyden?

Ellers støtter jeg forslaget om seng midt på veggen framfor i et hjørne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott underholdning og selv om kvelden ikke endte med at du fikk deg noe får du glede deg med at du er innmari dyktig til å skrive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var veldig mange ord for å beskrive at du gikk glipp av fitte.

Alt kunne uansett vært unngått om du ikke hadde plassert sengen din inni hjørnet. :tommel:

Men heller sentralt langs veggen, slik:

Bedroom-Lighting.jpg

Med dagens kvadratmeterpris er det ikke alle som kan velge en så luftig løsning som du illustrerer.

Ellers takk for komplimentene dere to andre :)

Gunnar

Anonym poster: 46bc11c9c7e35856dcfb157de0754dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det første jeg tenkte når jeg så overskriften var: min side er alltid ytterst... det hadde jeg tenkt å svare på det;P haha men god underholdning og flink til å skrive er du:)

Anonym poster: fa240105f230d8b1313010e86bf415ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Mannen skal jo ligge ytterst slik at han kan fare opp mot inntrengere. Det er bare logisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skal jo ligge ytterst slik at han kan fare opp mot inntrengere. Det er bare logisk.

Han kan jo evt. bare ligge øverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...