AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Jeg skal gifte meg i utlandet om en måned. Virker som min forlover ikke har begynt planlegge utdrkningslaget da hun i dag sa obs det har jeg ikke tenkt på. Kommer endel slekninger og venner fra Norge i bryllupet vårt og jeg har veldig lyst på en jentekveld noen dager før jeg gifter meg. Jeg har mange ideer om hva jeg synes kunne vært artig og finne på. Dette er ideer jeg har nevn for min forlover flere ganger uten at hun virker og ha fått det med seg. Hun virker overarbeidet og sliten om dagen. Mye stress på jobben hennes osv så jeg begynner tenke litt på om jeg rett og slett bare skal planlegge mitt eget utdrkingslag? Det blir jo litt rart for mister jo overaskelsesmomentet men på den annen side er jo ikke bryllupet vårt ellers slikA4 heller og da får jeg det jo som jeg vil ha det. Ikke minst vet jeg at det da blir ordnet. Vet min fremtidige mann skal ha et heidundrande utdrkingslag for hans forlover har planlagt alt for lenge siden så må jo innrømme jeg blir skuffet om ikke jeg får noe. Hva synes du? kan jeg planlegge mitt eget utdrikngslag? Anonym poster: 8f4a2eb7bc65bb3fe530c0b3b87904eb
panic-attack Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Jeg skal gifte meg i utlandet om en måned. Virker som min forlover ikke har begynt planlegge utdrkningslaget da hun i dag sa obs det har jeg ikke tenkt på. Kommer endel slekninger og venner fra Norge i bryllupet vårt og jeg har veldig lyst på en jentekveld noen dager før jeg gifter meg. Jeg har mange ideer om hva jeg synes kunne vært artig og finne på. Dette er ideer jeg har nevn for min forlover flere ganger uten at hun virker og ha fått det med seg. Hun virker overarbeidet og sliten om dagen. Mye stress på jobben hennes osv så jeg begynner tenke litt på om jeg rett og slett bare skal planlegge mitt eget utdrkingslag? Det blir jo litt rart for mister jo overaskelsesmomentet men på den annen side er jo ikke bryllupet vårt ellers slikA4 heller og da får jeg det jo som jeg vil ha det. Ikke minst vet jeg at det da blir ordnet. Vet min fremtidige mann skal ha et heidundrande utdrkingslag for hans forlover har planlagt alt for lenge siden så må jo innrømme jeg blir skuffet om ikke jeg får noe. Hva synes du? kan jeg planlegge mitt eget utdrikngslag? Anonym poster: 8f4a2eb7bc65bb3fe530c0b3b87904eb nå vet jeg ikke hvilket forhold du har til din forlover, men her så har jeg deltatt litt i planleggingen ikke for at jeg selv må. men av praktiske årsaker (fra vi bestemte oss til bryllup er det kun 7 uker) så jeg vet datoen å slikt. aktivitetene har hun tatt seg av stort sett jeg har gitt henne en liste på de helt nærmeste vennene. Det første hun sa da jeg spurte henne om å være forlover var du skal få en fin kveld med gode venner å ikke noe utdritning. med andre ord hun kjenner meg å vet hva jeg liker.... jeg syns kansje dere kan planlegge litt sammen mot at hun alikevel overrasker deg med en liten del av dagen? prat med henne så finner dere nok ut av det hvis hun er sliten er hun sikkert bare gla for litt hjelp
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Hvorfor ikke planlegge selv? Det kan bli like gøy uansett Snakk med forloveren først så hun ikke blir fornærmet, spør henne om hun ønsker å planlegge sammen med deg eller om du skal overta. Anonym poster: 2f78a2532d39b660645baaa67f996a70
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Jeg er i litt samme situasjon selv - dvs. at jeg VET at min forlover ikke kan holde utdrikninglag for meg. Hun må tilbringe hele sommeren på en helt annen kant av landet pga familiære forhold, og vil rett og slett ikke ha hverken mulighet eller overskudd til noe sånt. Jeg bryr meg ikke så veldig om overraskelsesmomentet, og har ingen interesse av bli påspandert spa eller alt det der, og jeg har null behov for å være i sentrum for all oppmerksomhet en dag. MEN jeg hadde gledet meg til en koselig dag sammen med gode venninner. Fine folk som jeg ser litt for sjelden. Så jeg vurderer å lage en "jentekveld" eller noe slikt. Sliter litt med å kalle det utdrikningslag - føler det blir litt drøyt å oppfordre folk til å feire meg/gi meg all oppmerksomhet en dag. Litt sånn "se på meg, jeg er brud, kom og feir meg!". Men når poenget bare er å være en gjeng som har det oselig sammen, så er det greit. Anonym poster: 13525e80df117be1fdd71e2bec6b1672
Gjest Oblivion Skrevet 27. mai 2013 #5 Skrevet 27. mai 2013 Hehe, sikker på at hun ikke er godt i gang med planleggingen da? Det er jo meningen at du ikke skal vite noe, og det er kanskje akkurat derfor hun er litt ekstra sliten om dagen? 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #6 Skrevet 27. mai 2013 Hehe, sikker på at hun ikke er godt i gang med planleggingen da? Det er jo meningen at du ikke skal vite noe, og det er kanskje akkurat derfor hun er litt ekstra sliten om dagen? Det var min første tanke også. Kanskje hun vil overraske deg totalt? Jeg ville iallfall luftet litt forsiktig ovenfor henne før jeg startet planleggingen på egen hånd. Anonym poster: 71e08fe85b03dd02da7d9d564ef66933 1
Petalouda Skrevet 27. mai 2013 #7 Skrevet 27. mai 2013 Hehe, sikker på at hun ikke er godt i gang med planleggingen da? Det er jo meningen at du ikke skal vite noe, og det er kanskje akkurat derfor hun er litt ekstra sliten om dagen? Det var min første tanke også. Kanskje hun vil overraske deg totalt? Jeg ville iallfall luftet litt forsiktig ovenfor henne før jeg startet planleggingen på egen hånd. Anonym poster: 71e08fe85b03dd02da7d9d564ef66933 det tenkte jeg også. pass på så du ikke går henne i næringen, kan jo hende hun blir veldig skuffet dersom du ikke gir henne cred nok til å klare det selv
Wonders Skrevet 27. mai 2013 #8 Skrevet 27. mai 2013 ja det kan du, jeg her ikke noe problem med jenter som vet hva de vil. Jeg har ingen sans for hverken uduglige forlovere eller bruder som ikke koser seg. Snakk mye sammen, og vær klar. Da blir det ikke surr. Om hun ikke takler det, bytt person å sørg for at dagen din blir din flotteste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå