Gå til innhold

Har aldri hatt orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Var sammen med en dame i et par år uten at hun fikk orgasme. Forsøke mye i starten, men etterhvert roet vi det hele ned og ble kreative på andre måter. Hun likte godt å ha sex, men orgasmen fikk hun altså ikke til.

Løsnigen er å ikke fokusere så mye på det, da blir man gjerne skuffet. Finn på andre ting i sengen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

...

Endret av Polly Ester
  • 15 år senere...
Skrevet

Har ikke hatt orgasme jeg heller, jeg er forøvrig også 25 år

Anonymkode: 339a2...d45

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
På 28.2.2002 den 19.51, Gjest Anonymous skrev:

Hei folkens!

Jeg er ei jente på 25 år som er samboer med verdens herligste mann. Vi har 2 barn under 3,5 år sammen.

Problemet mitt er at jeg aldri har lyst. Jeg får aldri orgasme, og klarer liksom aldri å nyte samleiet ordentlig.

I begynnelsen var det moro og godt. Han var min første, og er min eneste erfaring når det gjelder samleie.

Hva gjør vi egentlig galt når jeg ikke får orgasme? Det går for han hver gang. MEN det er svært sjelden vi har samleie. Kanskje bare en håndfull ganger i løpet av en mnd.

Føler liksom at hele sex greia blir et slit, og er redd for å starte noe og så bli lei... (har skjedd flere ganger, og har da følt at jeg har måttet gjennomføre samleiet enda jeg ikke har hatt lyst!!)

Så noen anbefalte en krem til å smøre på klitoris (?). Har denne noe for seg? Hva annet kan vi/jeg gjøre for å få lyst, til å tenne på sambo igjen. Til å nyte samleiet... ??

Håper å få hjelp av dere nå...

Hilsen Heaven icon_frown.gif

Har det til felles at vi begge har kun hatt en sexpartner,men ellers så er vi  av forskjellig kjønn.    Min bedre halvdel hadde nok aldri opplevd orgasme utan min støtte. og slik har det bestandig vert.   Mange jenter som ofte klager sin nød over manglende orgasme, men kanskje bør de gji en bedre skildring av samleie skal ein ha muligheten å identifisere  seg med problemstillingen.   Du må fortelle din bedre halvdel at du har en clitoris som bør tilfredstilles samtidig under samleie,og det blir hans jobb.      

Skrevet

De fleste kvinner oppnår kun orgasme under samleie ved å ta på klitoris. Så enkelt faktisk, men partneren må være med på at det er ok..og helt naturlig.

Anonymkode: 3d18c...1fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...