Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2002 #1 Skrevet 28. februar 2002 Hei folkens! Jeg er ei jente på 25 år som er samboer med verdens herligste mann. Vi har 2 barn under 3,5 år sammen. Problemet mitt er at jeg aldri har lyst. Jeg får aldri orgasme, og klarer liksom aldri å nyte samleiet ordentlig. I begynnelsen var det moro og godt. Han var min første, og er min eneste erfaring når det gjelder samleie. Hva gjør vi egentlig galt når jeg ikke får orgasme? Det går for han hver gang. MEN det er svært sjelden vi har samleie. Kanskje bare en håndfull ganger i løpet av en mnd. Føler liksom at hele sex greia blir et slit, og er redd for å starte noe og så bli lei... (har skjedd flere ganger, og har da følt at jeg har måttet gjennomføre samleiet enda jeg ikke har hatt lyst!!) Så noen anbefalte en krem til å smøre på klitoris (?). Har denne noe for seg? Hva annet kan vi/jeg gjøre for å få lyst, til å tenne på sambo igjen. Til å nyte samleiet... ?? Håper å få hjelp av dere nå... Hilsen Heaven
Linemor Skrevet 28. februar 2002 #2 Skrevet 28. februar 2002 Nå vet ikke jeg hva dere har prøvd eller ikke, men kanskje det hjelper å ikke fokusere på selve samleie. Mener ikke at dere ikke skal ha sex, men kanskje prøve andre ting. Overraske med romantisk middag, eller "måneskinnsturer", finne ting dere kan gjøre sammen som kjærester, uten at det på en måte må føre til samleie. Har du pratet med han om det, ikke at jeg tror det er no lett tema. Det eneste rådet jeg kan gi er å prøve og være kjærester og være nære og ømme. Jeg tror ikke det er enkelt og nyte et samleie hvis man ikke føler for det. Håper dere/du får ordnet det.
Leia Skrevet 28. februar 2002 #3 Skrevet 28. februar 2002 Hei amonym Mange jenter oppnår ikke orgasme i den første delen av sitt sexualliv, men får et bedre og bedre sexliv jo bedre de blir kjent med din egen kropp. Dersom du for eksempel aldri har onanert, synes jeg ikke det er noe rart at du ikke kjenner nytelse. Mange jenter forbinder mye skam med egen lyst, historisk ettersleng.. Jeg vil faktisk anbefale deg å prøve ut ting med deg selv og fantasier alene først, gjerne i badet, med litt erotisk lektyre som første steg. Kjenn at du får "stiv mus" (ja, den blir faktisk mer blodfyllt) Sex er så mye mer enn bare rein penetrering, og dere har ideelle muligheter i fast forhold til å ta dere tiden til alt det andre rundt et samleie. Det er spesiellt viktig at du er tilstrekkelig våt før selve samleiet! Legg fordommene bort (hvis du har dem, da ) sett på en jentevennlig erotisk film (Nina Hartley's Guide to-serien for eksempel gir instruksjoner i ulike deler av sexlivet, på en erotisk måte...), se den sammen, krev at han gir deg oralsex... mmmmm... uten å stresse med orgasmen, bare vær sikker på at du kjenner lyst, og er klar, våt nok før selve samleiet. Mener ikke at jeg er noen ekspert, altså, men jeg kjenner igjen noe av det du beskriver fra tidligere. Lykke til
Gjest sexysadie Skrevet 28. februar 2002 #4 Skrevet 28. februar 2002 IIKE FOKUSER PÅ ORGASMEN DEN VIL KOMME NÅR DU MINDST VENTER D HVIS DU BARE SLAPPER AV!
Gjest Synne Skrevet 28. februar 2002 #5 Skrevet 28. februar 2002 Har aldri hatt orgasme her heller..jeg er 26. Men i morgen kveld skal jeg ta meg et bad...ta frem dildoen og prøve meg litt frem.Har aldri onanert meg selv,så det er jammen meg på tide.Tror dette er eneste måten jeg kan lære kroppen min å kjenne,selv om samboeren min gjennom 6 år gjør en fantastisk jobb. Men som sagt. Kjøp deg en dildo(Mener det seriøst)Samboeren min har brukt den på meg...og det er deilig. Denne skal jeg altså ta frem i morgen.....øving gjør mester.Jeg er iallefall sikker på at jeg vil bli bedre kjent med kroppen min..kanskje orgasmen sniker seg inn etter hvert...Får håpe det. Lykke til med deg også.. Synne
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #6 Skrevet 1. mars 2002 Hei dere! Takk for svar. Hvilken dildo? Det finnes jo hundrevis av forskjellige. Hvilken egner seg best til en "nybegynner"? Hva med vibratorer? Noen som kan anbefale? Eller finnes det andre ting som kan være gunstig i min søken etter å tilfredstille min egen kropp? Håper på svar... Hilsen Heaven
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #7 Skrevet 1. mars 2002 Tok meg kjempelang tid å få orgasme, nå får jeg nesten orgasme ved hver samleie....og også opptil flere. Det er viktig å lære å kjenne seg selv. Onaner slik at du finner ut hva som er godt. Dildo med vibrator anbefales... Lykke til!
Polly Ester Skrevet 1. mars 2002 #8 Skrevet 1. mars 2002 (endret) ... Endret 18. desember 2017 av Polly Ester
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2002 #9 Skrevet 2. mars 2002 Jeg var 12 år da jeg fikk min første. Pga en dildo(det VAr ikke en dildo!) lignende gjenstand jeg brukte! Husker ikke hva! Det anbefales på det sterkeste ja, at dere kvinner over 20 som ikke har fått orgasme å LØPe å Kjøpe en vibrator eller en dildo!!! Prøv, og gi beskjed til oss når du har prøvd. Ikke tenk på hva mannen din kommer til å si, dette er din seksualitet og det er du som mangler orgasme! Alle kvinner fortjener orgasme ! he he he! ------ /Ane
Zena Skrevet 2. mars 2002 #10 Skrevet 2. mars 2002 Har aldri brukt dildo, men i samarbeid med samboeren min får jeg orgasmer!
villen Skrevet 2. mars 2002 #11 Skrevet 2. mars 2002 fikk min første etter 7 år med sex, etter at jeg endelig tok mot til meg og kjøpte en vibrator. da ble det fart på sakene gitt. vanlig samleie/munnsex holder bare ikke for meg. synes egentlig at det er kjedelig, siden det aldri går for meg. men men. nå kan jeg iallefall få orgasmer, selv om jeg ikke klarer når det er noen andre der.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2002 #12 Skrevet 2. mars 2002 Jeg får aldri orgasme uten at jeg bruker en vibrator under samleie. Jeg tror ikke mannen din vil ha noe imot at du får litt hjelp av en slik. Han kan faktisk også få mye glede av den, mannen min synes faktisk det er godt at jeg bruker den på hans penis under forspillet. Viberatoren stimulerer klitoris på en måte som du aldri kan få til med handen eller tunga, du burde virkelig prøve det.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #13 Skrevet 4. mars 2002 Hei. Det finnes en dildo som heter Samurai.. den er batteridrevet og har både innvendig og utvendig stimulering. Veldig mange som har positive stunder med den... Den kremen du snakker om er nok Viacreme.. Stått veldig mye om den både i dette forum og i andre. Mvh Marianne
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #15 Skrevet 4. mars 2002 ....men ikke dysj rett inn i skjeden. Det kan ødelegge den normale ph'en der inne. For foretsaker sopp eller infeksjon i slimhinnene som er nødt å ha en viss bakterie i seg. Noen får også mer utflod da enn vanlig, som kjennes som viskelær. Ikke særlig kult. Dette har jeg erfaring i!
Frøken Fryd Skrevet 5. mars 2002 #16 Skrevet 5. mars 2002 Jeg får aldri orgasme kun ved samleie, men heldigvis er samboeren min flink med fingrene og tungen også, så jeg får min del... Lurte bare på om noen har tips. Synes jo det hadde vært fint å kunne komme ved vanlig samleie også. Tror min kjære også hadde satt pris på det. Flere i samme båt, eller noen som har gode tips? Frøken Fryd
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #17 Skrevet 6. mars 2002 Dere jenter med det samme problemet som meg - vanskelig å få orgasme Bør prøve det nye vidundermiddelet VIACREME. Det har hjulpet meg masse. En krem som smøres på klitoris og som øker blodtilstrømningen, gjøre en lettere opphisset og mye raskere orgasme. Mer info på e-mail addresse slettet. Reglene tillater ikke slike addresser i innlegg. Lykke til Det funket i hvert fall for meg Rakel 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-03-06 23:26 ]
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #18 Skrevet 6. mars 2002 For å få orgasme, tror jeg det er viktig å lære seg å kjenne etter - å fokusere på det som er deilig, kjenne etter og nyte - ikke fokuser på å måtte få orgasme. Det er også sikkert at øvelse gjør mester. Øv øv øv, alene, med dildo, med kjæresten. Har hatt et sexliv med samme mann i 17 år nå, og det blir bare bedre og bedre. Tror ikke jeg hadde giddet anstrenge meg idag for de orgasmene jeg fikk for 17 år siden. Iherdig øving har gitt gode resultater. Før i tiden måtte klitoris stimuleres for at jeg skulle få orgasme, nå kan den komme av at han puster meg i øret, og jeg vet at vi skal elske. Slutter meg dessuten til alle de som anbefaler dildo. Enhver kvinne bør ha en. Min er ikke noe fancy greier, men fungerer supert. Lykke til
Mita Skrevet 7. mars 2002 #19 Skrevet 7. mars 2002 Hei!! Etter at eg vart ilag med typen min gjekk det ei stund før vi hadde sex og enda lenger før orgasmen kom. Men no har han blitt veldi flink med tunga. Det tar jo ei stund å bli kjend med personen. Eit godt tips er å lese boka "HOT SEX" Boka er faktisk ganske bra, og til god hjelp.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #20 Skrevet 10. mars 2002 Mine tips er: Oralsex kombinert med en finger eller to er fantastisk. Særlig hvis fingreren presses opp mot magen din (fremover). En stilling som gjør ting bra er at hun ligger på ryggen med rumpa litt utenfor sengekanten og kan står på kne på gulvet. Da har han full tilgang til alt med hendene!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå