Gjest Svampebob1 Skrevet 29. mai 2013 #21 Skrevet 29. mai 2013 Nei.. Mener ikke at du skal vente. Ta deg en pause du. Det må til i mellom slagene. Og jeg lider nok av samme syndromet som deg. Bare at i stedet for "snill jente"-syndromet, så er det snill gutt. Det her er noe jeg ikke har svaret på enda selv.. Eneste jeg vet er at grensesetting og at man blir flinkere til å ta vare på seg selv (evt. mer egoistisk?) ser ut til å være det rette. Så det spørs jo litt hva man legger i det å være snill. Om det handler om å strekke seg laaangt for den andres skyld uten at man har noe igjen for det selv, så blir det nok feil. Men om det handler om å strekke seg langt for den andre, for ens egen del, så har jeg fortsatt stor tro på at det å være snill fungerer. Eneste forskjellen er at man da er snill mot seg selv først. Kanskje det er det snille gutter og jenter trenger å bli flinkere til? Det finnes snille mennesker som får til dette og de fremstår for meg som meget ressurssterke.
Marionette Skrevet 29. mai 2013 #22 Skrevet 29. mai 2013 Jeg tar uansett ikke på meg skylden for at menn er drittsekker. De får de ta ansvaret for selv. ... jeg signerer denne EnKoppTe (fikk ikke til å sitere innlegget ditt...)
alamigo Skrevet 2. juni 2013 #23 Skrevet 2. juni 2013 Det der synes jeg er så tåpelig. Kvinner finner seg noen sexy bad boys og blir såret, og så klager de til en grei fyr om at det ikke er noen snille menn der ute. Sjansene er store for at fyren du klager til er en snill fyr. Tror damer hadde hatt det lettere med å finne seg menn som behandlet de greit hvis de ikke var så opptatt av utseende.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #24 Skrevet 2. juni 2013 Det der synes jeg er så tåpelig. Kvinner finner seg noen sexy bad boys og blir såret, og så klager de til en grei fyr om at det ikke er noen snille menn der ute. Sjansene er store for at fyren du klager til er en snill fyr. Tror damer hadde hatt det lettere med å finne seg menn som behandlet de greit hvis de ikke var så opptatt av utseende. Det her har ingenting med badboys å gjøre, kjære deg. Jeg går ikke etter badboys, de byr meg imot. Vil ha en snill gutt som behandler meg bra. Desverre er jeg ikke synsk. Jeg kunne ikke vite at verdens fineste og mest fantastiske ville snu og behandle meg som dritt. Og det gjelder mange andre jenter også. Vi som ikke bare går etter utseende men ser etter andre ting. Det er ikke så greit skjønner du. Som en annen bruker her sa: jeg gidder ikke ta ansvar for at menn oppfører seg som drittsekker. Nå skal jeg slutte å være snill mot menn for jeg får faen ingenting igjen for det. Menn ER svin. Til og med de såkalt "snille". Snill my ass! Fins ikke snille gutter. Anonym poster: 605487b7d09fcf24628d8a89b61473a6
Gjest Svampebob1 Skrevet 3. juni 2013 #25 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har nok vært snill jente. No more. Jeg tar uansett ikke på meg skylden for at menn er drittsekker. De får de ta ansvaret for selv. Jeg tar uansett ikke på meg skylden for at menn er drittsekker. De får de ta ansvaret for selv. ... jeg signerer denne EnKoppTe (fikk ikke til å sitere innlegget ditt...) Som en annen bruker her sa: jeg gidder ikke ta ansvar for at menn oppfører seg som drittsekker. Nå skal jeg slutte å være snill mot menn for jeg får faen ingenting igjen for det. Menn ER svin. Til og med de såkalt "snille". Snill my ass! Fins ikke snille gutter. Anonym poster: 605487b7d09fcf24628d8a89b61473a6 Det gjør meg vondt å lese dette her.. Synes virkelig det er synd at dere gjør dere så dårlige erfaringer med gutta :-(. Håper hver og en av dere finner dere en som behandler dere bra. Det har dere fortjent. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå