Gå til innhold

Shot through the heart..

Anbefalte innlegg

Gjest Elissima
Skrevet (endret)

and you're to blame, MEN give love a bad name var det en som sa til meg, inspirert av sexy Bon Jovi :wow: Er dere enig i utsagnet? Jeg syns det er mange negative tråder om menn for tiden. er det noe i luften som gjør at de oppfører seg ekstra dårlig akkurat nå? Da tenker jeg i forhold til utroskap og generelt slem oppførsel. Ser også at det er mye drap og kriminalitet for tiden (begått av menn).

Og JA, jeg vet mange damer oppfører seg dårlig og, men er ikke det vi diskuterer nu.

Har dere noen koselige historier om snille menn så kom med de og!!

Endret av Elissima
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lei menn som plutselig later som jeg ikke eksisterer lenger i stedet for å bare si "jeg er ikke interessert!".

• Liker 2
Skrevet

jeg sitter for øyeblikket og leser til en arkeologisk eksamen....

Nei, takke meg til dagens menn som ikke dæljer deg i hauet og trekker deg etter håret til hulen for å ha sex med deg altså. :rasende:

Jeg synes forøvrig dagens menn er flotte karer som ikke minst står frem for å bekjempe anorektiske tendenser og kroppshysteri ved å prøve å få frem at de liker litt pupper og rumper.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Stalkeren min syklet nettopp to timer for å gi meg en gammel rose han hadde grodd i en tressisboks på gutteværelset. Og så sang han en ektefølt kjærlighetssang (en slags mashup av Never Gonna Give You Up og Boyfriend av Bieber) og viste meg sin nye tatovering, nemlig navnet mitt over hele brystkassa. Deretter spurte han om jeg ville gifte meg med ham; jeg sa nei, så han begynte å storgrine og vekket hele nabolaget og truet med å få Gud til å sende meg til helvete og det som verre er, og til slutt gikk han sin vei mens han mumlet noe om å dra til Oslo og hive seg utfor Aker brygge.

Ahh, young love

Anonym poster: 0af64dd6e13636c527fc3c395794d149

AnonymBruker
Skrevet

Det er kvinner som er dumme og faller for "the bad guy". Kvinner tenker de skal temme villdyret, så faller de og slår seg. Noen slår seg skikkelig. Så klager de på at alle menn er fæle, onde, egoistiske og slemme. Litt som å klage på at alle hester er fæle fordi man har blitt kastet av ryggen på en villhest en gang. Ønsker kvinner en god partner som bryr seg om dem, som ikke bare tenker på seg selv, som ikke utnytter dem, så finn en partner som er varm, god, omsorgsfull, bryr seg. Men det er klart, slike menn er like spennende som hester som er tamme alt.

Anonym poster: 7d68ccdf9dcd25004be97050ba3013f3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei menn som plutselig later som jeg ikke eksisterer lenger i stedet for å bare si "jeg er ikke interessert!".

det dritet skjer altfor mye...

Anonym poster: 20e5dd879ba10f31e00f1220c523c48f

• Liker 1
Skrevet

Like barn leker best.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Dessverre er det mye mangel på respekt og høflighet i samfunnet.

De gutta fortjener ikke deg. Finn heller en som er verdt tiden din :-).

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Kanskje du skal finne begynne å gå ut med menn som er åpen og ærlig med deg. De finnes de også..

Skrevet

Og du på din side er helt sikkert meget åpen og lett å lese?

Skrevet

Og du på din side er helt sikkert meget åpen og lett å lese?

Jeg lar i allefall ingen leve i håpet der det ikke er noe håp..

• Liker 2
Skrevet

Jeg lar i allefall ingen leve i håpet der det ikke er noe håp..

Du vet det er lov å spørre rett ut, ja? Det er ikke sikkert man mener noe som helst med noen ting. Alt som er sikkert er hva du får til svar når du spør om noe direkte. Alt annet er synsing og antakelser.

Skrevet

Du vet det er lov å spørre rett ut, ja? Det er ikke sikkert man mener noe som helst med noen ting. Alt som er sikkert er hva du får til svar når du spør om noe direkte. Alt annet er synsing og antakelser.

Jeg tror du har mistforstått:

Greia her er at man har noe "på gang", men plutselig slutter mannfolket å svare. Jeg har blitt som luft.

Da kan han brukt 30 sekunder på å skrive en sms der det står "Sorry Marionette, du er ikke dama for meg".

For det er helt greit å ikke være intetessert, men man skal behandle folk med respekt!

• Liker 4
Gjest Svampebob1
Skrevet

For det er helt greit å ikke være intetessert, men man skal behandle folk med respekt!

Jeg føler med deg på dette. Det er dessverre veldig mange der ute som ikke tenker slik.

Tøft og vanskelig for oss som gjør det... Husk at det finnes folk der ute som virkelig ville ha satt pris på deg for at du har denne holdningen. Kommunikasjon er virkelig viktig dersom man skal ha det fint sammen i et forhold og det skal vare lenge.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du har mistforstått:

Greia her er at man har noe "på gang", men plutselig slutter mannfolket å svare. Jeg har blitt som luft.

Da kan han brukt 30 sekunder på å skrive en sms der det står "Sorry Marionette, du er ikke dama for meg".

Word! Jeg har blitt så drittlei dette tullet at jeg gidder ikke date mer :(

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hjelper ikke å spørre rett ut når man ikke får svar!

Anonym poster: c519a3f69cfae0d7bf20bd9b02a76959

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Hjelper ikke å spørre rett ut når man ikke får svar!

Anonym poster: c519a3f69cfae0d7bf20bd9b02a76959

Eller om vedkommende lyver.. Når man spør "er det noe galt" og den andre svarer "neida elskling, jeg er bare litt dårlig" så gidder man ikke starte drama med "du hater meg du!"

Tror dere det er sånn at menn har lettere for å være onde enn kvinner? Da tenker jeg på i forhold til brudd og slikt? Jeg snakket med en bekjent i dag om dette her, han var meget uenig i at menn er mer kyniske i kjærligheten. Det er bare en teori fra meg da, men sånn virker det etter mine erfaringer og det jeg har lest fra andre jenter.

• Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

Word! Jeg har blitt så drittlei dette tullet at jeg gidder ikke date mer :(

No guts, no glory, vet du.

Hva med å se etter et mønster her? Klarer du å se ut disse guttene tidlig, så kanskje det blir lettere å filtrere de ut?

Jeg har gått på såpass mange karameller i det siste nå at jeg såvidt begynner å se dette mønsteret.

Jeg driver et lite firma og prøver å finne en ansatt som egner seg i en krevende jobb. Kan dra en del sammenligninger med jobbintervju og dates. I begge tilfeller er det noen som vil noe og som vil prøve å spille kortene sine rett for å få det slik de vil.

Jeg tror de jeg har tiltrukket meg ikke ser det selv, men de har et sterkt ønske om å være noe og vil helst være en "Yes man" (figure of speech). Det er disse jeg har latt meg lure av både innen dating og jobbintervjuer.

Jeg har noen tanker om hvordan jeg skal klare å komme til "neste nivå" på dette.

Om du vil finne ut av dette, så spør deg selv om hvilke handlingsmønstre som har vært fellesnevneren hos deg. Hva er det som gjør at du dessverre lar deg "lure"?

Det er ikke for å gi deg selv skylden, men du har selv og muligheten til å ta kontrollen om du vil.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Eller om vedkommende lyver.. Når man spør "er det noe galt" og den andre svarer "neida elskling, jeg er bare litt dårlig" så gidder man ikke starte drama med "du hater meg du!"

Tror dere det er sånn at menn har lettere for å være onde enn kvinner? Da tenker jeg på i forhold til brudd og slikt? Jeg snakket med en bekjent i dag om dette her, han var meget uenig i at menn er mer kyniske i kjærligheten. Det er bare en teori fra meg da, men sånn virker det etter mine erfaringer og det jeg har lest fra andre jenter.

Nå er dette et kvinneforum.. Vet ikke hvor mange menn det er her prosentmessig i forhold til kvinner.

På "folkemunne" på KG er jo alle menn cheating bastards, mens statistikk i Storbritania viser at flere kvinner er utro enn menn (mulig dette er utdatert nå).

Men du skjønner hvor jeg vil hen?

Men for å gi deg litt mer rett her, så tror jeg kanskje kvinner er mer følsomme enn menn. Jeg tror dette er på godt og vondt også. Menn kan sikkert mangle empati, mens kvinner kan "tippe over" følelsesmessig og bli bitches i stedet.

Tror ikke noen er noe verre enn andre. Men skulle jeg ha fulgt min egen erfaring med kvinner, så ville jeg ha vært fullstendig uenig og sagt at alle kvinner er onde ;-). Men det er bare meg som har tiltrukket meg feil type kvinner tidligere i livet :-P.

Skrevet

No guts, no glory, vet du. Jeg forstår at jeg må satse for å vinne, men hvor er gevinsten? Jeg ser ut til å tape uansett og nå må jeg ha pause. Jeg orker ikke mer sånt tull.

Hva med å se etter et mønster her? Klarer du å se ut disse guttene tidlig, så kanskje det blir lettere å filtrere de ut? De jeg har datet fra jeg begynte i sene tenårene til i dag som 32-åring er svært forskjellige. Det eneste de har til felles er at de ikke er interessert i meg etter en stund. Andre menn ser ikke ut til være interesserte i det heletatt, mener du jeg skal vente på de da? Høres ut som WOT som mine venninner og jeg kaller de: waste of time.

Jeg har gått på såpass mange karameller i det siste nå at jeg såvidt begynner å se dette mønsteret.

Jeg driver et lite firma og prøver å finne en ansatt som egner seg i en krevende jobb. Kan dra en del sammenligninger med jobbintervju og dates. I begge tilfeller er det noen som vil noe og som vil prøve å spille kortene sine rett for å få det slik de vil. Igjen, at folk er frekke og hensynsløse i datesammenheng har kanskje mer med at vi nordmenn mangler folkeskikk og datekultur, enn mangler ved selve personligheten. De guttene jeg har datet er vennlige, ressurssterke og trivelige, men mister interessen for meg etter en tid, og derfra blir det bare tøys&tull.

Jeg tror de jeg har tiltrukket meg ikke ser det selv, men de har et sterkt ønske om å være noe og vil helst være en "Yes man" (figure of speech). Det er disse jeg har latt meg lure av både innen dating og jobbintervjuer. Alle vil fremstå som den beste utgaven av selv?

Jeg har noen tanker om hvordan jeg skal klare å komme til "neste nivå" på dette. Det har ikke jeg. Annet enn at jeg må senke kravene og "ta til takke" med en mann jeg kanskje ikke er så interessert i. Det tror jeg ikke at jeg orker.

Om du vil finne ut av dette, så spør deg selv om hvilke handlingsmønstre som har vært fellesnevneren hos deg. Hva er det som gjør at du dessverre lar deg "lure"? Jeg har nok vært snill jente. No more.

Det er ikke for å gi deg selv skylden, men du har selv og muligheten til å ta kontrollen om du vil. Jeg tar uansett ikke på meg skylden for at menn er drittsekker. De får de ta ansvaret for selv.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...