LMJ Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Jeg har lenge vært forelsket i kollegaen min. Han er så perfekt. For noen helger siden hadde vi sex. Jeg var ganske full. Det har ikke vært noe pinlig på jobb eller noe etter det. Han har kjærste, hvor forholde er veldig opp og ned. Han er en person som er imot utroskap. Jeg ble så glad etter vi gjorde det. Det er så spennende fordi det er "forbudt". Vi har ikke snakket noe om det som skjedde. Jeg føler kanskje at det kan være greit å snakke om det. Jeg er så forelsket i han. Jeg har ikke sagt dette til noen. Men jeg trenger virkelig noen råd her:P jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Jeg synes du skal gjøre ingenting. Kjenn på følelsen av å være forelsket, smil inni deg av de gode minnene. Men ikke glem at han er i et forhold og respekterer at han må ta eventuelle nye initiativ. men ikke vent på at det skal skje. Om ikke lenge vil det komme en annen mann og sette lage enda større flammer i kroppen din. Anonym poster: 61f52c3d0d1219e7f54dbe72dbf69851
Hanna! Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Utroskap er noe herk. Du burde holde deg unna det, det kan skade noe innihampen mye og gi varig ødeleggelse for kjæresten hans. At noe er spennende er jo moro, men det er vel ikke så gøy med ting som er føles ulovelige fordi de faktisk skader andre mennesker? Prøv å sett deg utenfor følelsene, selv om det desverre og heldevis er umulig hvis du er forelsket. Enig med personen over: nyt følelsen av å være forelsket. Fantaser og ha det fint med det, men mitt råd er å prøve å ikke skade noen, du kan lett bli skadet selv dessuten. Vent til det går over, selv om det jo kan være vanskelig hvis dere jobber mye sammen...
LMJ Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2013 vi jobber sammen hver dag. Det er bare det at jeg føler det er litt gjensidig. men jeg skal ikke ta noe kontakt
Hanna! Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 vi jobber sammen hver dag. Det er bare det at jeg føler det er litt gjensidig. men jeg skal ikke ta noe kontakt Jeg tror det er best å ikke ta kontakt. Eventuelt kan du bytte jobb hvis det blir vansklig. Hvis du skal ta kontakt med en opptatt person så tror jeg at du burde skrive mail. Altså, å fortelle om hvordan du føler og at dette er vansklig for deg (hvis det er det da). Om det er gjensidig spiller egentlig ikke så mye rolle tenker jeg. Hvis han er interessert i deg så slår han opp med kjæresten. Dere har jo tross alt hatt sex og da er det stor sannsynlighet for at han vet at du i det minste er litt interessert i ham. Ellers må jeg påpeke at jeg tror at hvis man er utro, så blir det fort et mønster. Jeg kjenner flere som har et mønster på å være utro når de ikke trives i fholdet og på den måten gjøre det slutt. Jeg synes det er ganske ille. At han er utro med deg når han er i et dprlig forhold sier meg intuetivt to ting: Han kan være utro igjen og at han sannsynligvis er utro med deg fordi han er i et dårlig forhold (da er det lett å søke romanser andre steder)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå