Gå til innhold

WTF er Sophie Elise?


Gjest Gunfreak

Anbefalte innlegg

Sophie Elise kan le hele veien til banken mens dere diskuterer i vei om hvorvidt hun er et menneske eller en and.

Det er forsovit sant. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det sitter voksne folk og snakker nedsettende om en ungjente over nett sier mye mer om dagens samfunn.

Ja, nettopp. Noe er riv ruskende galt - og da tenker jeg ikke på dem som diskuterer henne.

Anonym poster: f30981b562628fada81175e222f61c76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammelig at det sitter voksne mennesker på nett som lirer av seg slikt om en ungjente!

Hun har ikke gjort noen noe vondt med denne bloggingen sin. Og dere kan ikke forvente at folk skal vie livet sitt til å skjerme deres søster/datter/niese/venninne. Sånn fungerer faktisk ikke verden, og folk må kunne leve livet sitt slik det måtte behage dem.

Hun tar silikon og restylane - derfor fortjener hun deres mobbing? Jeg vil heller lært søsteren min (eller hva det måtte være) at mobbing og hets er GALT. Ikke hvorvidt dem burde legge inn silikon eller ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har: Silikon i puppene, restylane i lepper. Laser fjernet hår, Vippe extantions, hair exstantions. Bruker ulovelig melanotan for å blir brun.

Lurere på om hun har operert nesen sin også, ser sånn ut.

Dagens ungdom sitt forbilde.

hvorfor bryr du deg?GJESP

Anonym poster: 8da695c9fd8cedd990c18454eac37497

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor bryr du deg?GJESP

Anonym poster: 8da695c9fd8cedd990c18454eac37497

Bryr meg pent lite om hva hun gjør, bare poengterte hva ingrep hun har tatt-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg lagde denne tråde ikke for å diskutere alt hun gjør eller har gjort, bare fordi jeg var sjokkert over at hun ikke så norsk ut lengre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har: Silikon i puppene, restylane i lepper. Laser fjernet hår, Vippe extantions, hair exstantions. Bruker ulovelig melanotan for å blir brun.

Lurere på om hun har operert nesen sin også, ser sånn ut.

Dagens ungdom sitt forbilde.

Neida, hun brukte melanotan, sluttet da det ble oppstyr.

Anonym poster: 870c2f736b31f7a9fc8b17fb68906c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hun har en type skjønnhetsideal som jeg ikke synes er spesielt vakkert. Men når man ser venninnene hennes og andre på samme alder så ser man jo at overbrun, hairextensions og andeleppe på alle bilder er blitt ganske vanlig. Så hun er bare en del av denne trenden som mange andre tenåringer.

At hun er dum? Vet ikke jeg, hun virker som en helt vanlig 18-åring, og synes det er fint at hun engasjerer seg i dyrenes velferd selv om hun noen ganger fremstår som ganske naiv. Men det er jo nok en gang ikke helt uvanlig på den alderen.

Anonym poster: 870c2f736b31f7a9fc8b17fb68906c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets, personangrep og avsporinger.

Yvonne (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hun brukte melanotan, sluttet da det ble oppstyr.

Anonym poster: 870c2f736b31f7a9fc8b17fb68906c02

Hvordan klarer hun å opprettholde gulrotfargen da tro?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer hun å opprettholde gulrotfargen da tro?

Bengalack :fnise:

Anonym poster: 8568929e24cd2745c069c8b892aeed18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å se henne om en ti år, jeg.

Og til dere som drar sjalusi/bitter/slemming-kortet; ta dere en bolle. Jeg elsker 'mindre heldige' mennesker og det er da bedre å le av en pike som helt selv har gjort seg til en menneskelig and med vordende hudkreft enn en baby med downs-syndrom.

Anonym poster: 4d9829658c4615acb52b067a1a40ab6f

Det er bedre å le av en jente med hudkreft, skriver du. Er du klar over det? Helt sinnsykt

Anonym poster: 62682b5e8d47d1566ce594f6134fcd8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise kan le hele veien til banken mens dere diskuterer i vei om hvorvidt hun er et menneske eller en and.

Så hvis man tjener masse penger på det man gjør så er alt greit?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er trist at en så ung jente føler behov for så mye inngrep og sminke.

Når det er sagt, forstår jeg ikke de som sier at hun ser ut som en levende dukke. Hun har ikke et "dukkeproposjonert" ansikt, og alle, absolutt alle, kunne blitt like dukkelignende med så mye kunstig tilbehør. Men jeg håper som sagt at andre jenter er komfortable med seg selv uten å måtte ty til alt dette.

Anonym poster: 0874be47d66c5b016b69aacec4397250

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoken-

Sophie Elise kan le hele veien til banken mens dere diskuterer i vei om hvorvidt hun er et menneske eller en and. Så vidt jeg har skjønt så forandrer ikke DNA'et seg om man putter restylane i leppene så hun er nok ikke i fare for å mutere :)

Det er hennes liv, hun er over 18 og gammel nok til å bestemme hva hun skal gjøre med kroppen sin. Jeg liker bloggen hennes, hun er reflektert og veldig pen i mine øyne. Jeg er 16 år og føler ingen trang til å ta silikon, restylane, melanotan eller begynne å blogge mens jeg leser bloggen hennes. At det sitter voksne folk og snakker nedsettende om en ungjente over nett sier mye mer om dagens samfunn.

Vel kan en kvinne bli en mann, så kan vel en kvinne også bli en and. Det har tydeliglivs ikke noe med gener eller anatomi å gjøre. Endret av Snoken-
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel kan en kvinne bli en mann, så kan vel en kvinne også bli en and. Det har tydeliglivs ikke noe med gener eller anatomi å gjøre.

Regner med du ikke er seriøs, men likevel: det er litt forskjell på å bytte kjønn kontra og bytte art :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Én ting er hvordan hun ser ut, noe annet er meningene hennes og hva hun står for. Det virker som om Sophie har mer mellom ørene enn hva de fleste andre bloggerne der ute har, jeg heier på henne!

Jenta gir mye penger til dyrevelferd, hun er vegetarianer, er aktiv politisk og deltar i demonstrasjoner og oppfordrer andre til å gjøre det samme. Hun har også valgt å fullføre vgs, noe mange andre bloggere driter i når de tjener det samme som kirurger gjør i måneden. Hva så om hun har restylane og silikon? Som om det gjør henne til et dårligere menneske enn deg og meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Om det virkelig er det indre så teller, så burde det ikke ha noe å si om en tar silikon".

Fantastisk sitat fra Sophie Elise ;) Jeg liker henne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gått i bikini uten silikon :O Sjokkerende utsagn. Hun spradet da rundt i bikini før hun fikk silikon og da.

Og hva er det med den skjoldete brunfargen? Ser flekkete ut, og på overleppa ser det ut som hun har bart.

Anonym poster: 15571bc42f681bfe4a5dfc7dae0c5091

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...