Miss Marple Skrevet 12. april 2004 #21 Skrevet 12. april 2004 Dagen før bryllupet gikk med til laging av dessert og baking av et par kaker, Om kvelden, etter et langt, deilig bad kom min folrover å plukket meg og kjolen m. tilbehør meg opp og vi dro hjem til henne. Hun hadde plassert bort mann og barn og vil gikk gjennom morgen dagen en siste gang. Så tok vi oss en tur til byuen for å kjøpe is og treffe noen venninner, før vi dro hjem for å legge oss (rundt to tiden og jeg skulle være hos frisøren halv 9). Jeg sov ca en time den natten, hadde store sommerfugler i magen, men det gjorde ingentingm jeg var altfor spent til å være trett!
Monimos Skrevet 12. april 2004 #22 Skrevet 12. april 2004 Vi pyntet lokalet, og etterpå dro jeg ut til min mor hvor jeg overnattet. Jeg og mamma hadde en veldig koselig kveld. Jeg hadde med vin, og vi fikk pratet masse. Kjolen måtte dessuten strykes, og det var vi ikke ferdig med før midnatt.
*Lene* Skrevet 12. april 2004 #23 Skrevet 12. april 2004 28. mai, rundt klokken 16.00...Da sitter jeg sikkert å tenker over hva jeg har glemt..hehe.. og etterhvert er jeg nok på vei til min forlover. Der skal henne, en annen vennine og jeg drikke vin og skravle!
blåveis Skrevet 13. april 2004 #24 Skrevet 13. april 2004 Denne dagen skal vi sjekke inn på hotellet vi skal bo på (vi har kommet til byen tre dager før, men bodd på et billigere hotell disse tre nettene). Der skal jeg legge frem alt til dagen etter og gå over det meste en siste gang. Så skal vi gå ut å ta oss en hyggelig og rolig kveld på byen med god mat og vin, men tidlig i seng.. Mmmm..
Lullu Skrevet 13. april 2004 #25 Skrevet 13. april 2004 Kvelden før skal blomster leveres til festlokalet, og all annen pynt. De tar seg av pyntingen. Blir så spennende å se hvordan det blir når vi kommer lørdagen etter vielsen! Ville egentlig pynte selv, men det lot seg ikke gjøre. Blir nok bra allikevel, og våre foreldre er veldig glad for å slippe pynt og rydding Vi kjører nok vår datter til mine svigerforeldre rundt middagstider. Hun skal overnatte der. Min samboer's forlover skal sove hos oss, og min forlover og jeg skal sove hos mamma. Hos mamma skal vi kose oss med god mat, og det blir sikkert gjennomgang av sjekkeliste og at alt av kjoleutstyr er som det skal.
nessi Skrevet 13. april 2004 #26 Skrevet 13. april 2004 Regner med at hele fredagen går med til pynting av lokalet, pynte matfat, lage dessert, dobbelt sjekke alt som må sjekkes og litt til..... ser i grunnen for meg en dag med mye stress. Håper vi får tid til å sette oss ned og kose oss litt utpå kvelden og glede oss til dagen etterpå. Skal nok være sammen med min kjære den kvelden, men det er stor sannsynlighet for at min forlover skal sove over hos oss.
minniepus Skrevet 13. april 2004 #27 Skrevet 13. april 2004 Satser på at det ikke blir for mye stress, men jeg er veldig flink til å spare ting til siste liten... Skal prøve å ikke gjøre det. Vi skal ikke pynte lokaler, så jeg håper at vi enten er sammen med alle de langveisfarende gjestene som overnatter hos mine foreldre, eller med våre forlovere, eller noe annet kjekt.
Isiselin Skrevet 13. april 2004 #28 Skrevet 13. april 2004 Siste dagen tror jeg det kommer til å gå unna. Jeg og mamma skal bake kake På ettermiddagen, kvelden kommer vi til å få hjelp av familie og venner med å pynte oppe på huset vi leier. Dette gleder jeg meg fryktelig til!! Etterpå har jeg og min kjære planlagt at vi skal gå en lang, fin tur sammen og glede oss sammen til dagen etter. Vi skal ha en liten seremoni for oss selv der vi butter ringene våre over til den andcre hånden for å gjøre plass til ringen vi får dagen etter og så går vi hver til vårt; han til foreldrene sine, jeg til hotellet. På hotellet skal jeg og forloveren min sitte og småprate litt før jeg skal ta meg en lang dusj og gå til sengs og (kanskje få) sove til Bryllupsdagen vår!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå