altflyter Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Jeg har mensen og tidenes verste magekrampe. Har tatt naproxen, men den virker ikke, og det gjør så vondt at jeg ikke klarer å sitte oppreist... Noen som har noen gode råd? Kjerringråd? hva som helst? Blir supertakknemlig for svar. Er helt desperat
Gjest C4r1n3 Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 For min del hjelper det litt med en klut vridd opp i iskaldt vann (evt. håndkle surret rundt en frossen pakke grønnsaker el. l), varme tåler jeg ikke. Diverse smertestillende, jeg bruker helst paralgin forte. Og noen ganger hjelper det å "gni" forsiktig på magen med hånden, rolige bevegelser uten å trykke.
Gjest Angelika3 Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Sett deg i dusjen og sett dusjstrålen rett mot magen, det masserer den på en veldig behagelig måte. Mer effektivt en varmeflaske syens jeg.
Thalassos Skrevet 26. mai 2013 #6 Skrevet 26. mai 2013 Uff, føler med deg Hvis varmeflaske ikke hjelper kan du prøve det som pleier å hjelpe for meg: - En veldig, veldig varm dusj - Så mange sit-ups du klarer, det er vondt i starten, så pleier det å bli bedre - Ligge på gulvet med en pute under magen - Trykke hardt på magen/massere - Kamillete - Lunka vann med sitron God bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå