Gjest LadySizz Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Er så jævlig lei dette forbanna hodet mitt som setter igang denne forbaska angsten hele tiden! LEI LEI LEI! 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 du går til psykolog for det antar jeg? Kanskje du skal snakke med han/hun når det setter igang? Anonym poster: 73840dd50bba94a5bae9113ee0f7a2dd
Gjest LadySizz Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Har ingen fast behandler for øyeblikket. Venter på en ny runde med utredning og diverse på sykehuset i Juni.. Snakket med en god venninne tidligere,så hun distraherte meg for en stund,men nå er det igang igjen :S
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #6 Skrevet 26. mai 2013 Har ingen fast behandler for øyeblikket. Venter på en ny runde med utredning og diverse på sykehuset i Juni.. Snakket med en god venninne tidligere,så hun distraherte meg for en stund,men nå er det igang igjen :S Huff. Ja, kjenner igjen det der med de rundene (kjenner flere som aldri får fast behandler for de finner ikke noen som passer dem) og det er noe dritt. Får håpe det ordner seg. Hva med å kontakte fastlegen din i morgen og snakke med han/hun? Anonym poster: 73840dd50bba94a5bae9113ee0f7a2dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå