Gå til innhold

FUCK


Fremhevede innlegg

Gjest LadySizz
Skrevet

Er så jævlig lei dette forbanna hodet mitt som setter igang denne forbaska angsten hele tiden!

LEI LEI LEI!

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Morteno
Skrevet

Angst mot hva? Alt? Mennesker?

Gjest LadySizz
Skrevet

Generelt alt når det setter igang..

AnonymBruker
Skrevet

du går til psykolog for det antar jeg? Kanskje du skal snakke med han/hun når det setter igang? :)

Anonym poster: 73840dd50bba94a5bae9113ee0f7a2dd

Gjest LadySizz
Skrevet

Har ingen fast behandler for øyeblikket. Venter på en ny runde med utredning og diverse på sykehuset i Juni..

Snakket med en god venninne tidligere,så hun distraherte meg for en stund,men nå er det igang igjen :S

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen fast behandler for øyeblikket. Venter på en ny runde med utredning og diverse på sykehuset i Juni..

Snakket med en god venninne tidligere,så hun distraherte meg for en stund,men nå er det igang igjen :S

Huff. Ja, kjenner igjen det der med de rundene (kjenner flere som aldri får fast behandler for de finner ikke noen som passer dem) og det er noe dritt. Får håpe det ordner seg.

Hva med å kontakte fastlegen din i morgen og snakke med han/hun? :)

Anonym poster: 73840dd50bba94a5bae9113ee0f7a2dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...