Gjest Kiara! Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Ja, jeg er stresset med 1mnd igjen og et hode som tenker utelukkende på uvesentligheter. Og nå også dette. Så jeg lurer rett og slett på hva slags glass som trengs i baren? Hva serverer man feks Irish coffee i når det er i denne settingen. Og her er plast helt ok etter min mening, nå er vi forbi det "formelle". Det er glass i champagne,øl, vin, farris, cognac det er mer enn nok. Så hva gjør dere andre bruder?? Gjerne noe fra Duni.
Gjest Kiara! Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Nei, ikke jeg heller før inatt. Jeg er nemlig ingen bartender å holder meg stort sett til søte drinker så dette er helt utenfor min komfortsone.
pusla Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Tror vi kjøper noe plast til dette, da blir brudgommen fornøyd men aner ikke hva slags enda. Og du kiara, det er flott at du kommer på ting hele tida nå - kan du ikke lage en egen tråd for hver ting og skrive i headingen " Pusla - har du tenkt på dette?" 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå