Shinigami Skrevet 29. desember 2014 #21 Skrevet 29. desember 2014 Det ee flere kiwibutikker i Oslo som har PiB ihvertfall.
Berentsens Skrevet 29. desember 2014 #22 Skrevet 29. desember 2014 Det er ikke kun Rimi som har det. Også Coop Extra har det, Meny har det og jeg har også sett at Bunnpris har det.
Chizue Skrevet 29. desember 2014 #24 Skrevet 29. desember 2014 Spørs hvor du bor Kiwi'en jeg jobbet på hadde post i butikk.. (boligområde) Og nedenfor det området var det en Ica med PIB.. Litt bortfor der igjen var det en Rimi.. Dette var jo en litt stor by da Men ikke alle Post i butikk mottar MyPack heller, at det bare er posten som leverer, men det finner du jo ut om du enten søker med kollinummeret på Posten.no, er pakken mottatt på butikken, så ser du hvor den er.. Eller på hentelappen som kommer i postkassa di, der står det også hvor pakken kan hentes. Og da er det som oftest det nærmeste postkontoret ved deg. Av og til kan det jo skje en feil...Enten at man selv skriver feil postnummer/feil adresse, eller at pakken har kommet i feil sekk
Gjest Evans Skrevet 29. desember 2014 #25 Skrevet 29. desember 2014 Sett Joker butikker som har det også. Tror ikke det kommer an på type butikk, men heller hvor butikken er plassert, og om den feks er den eneste i bygda - som en liten joker butikk fort er utover landet.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #26 Skrevet 29. desember 2014 Der jeg bodde før hadde de det på meny og Coop. Der jeg bor nå har de på Rimi. Har også sett det på Kiwi. Men det var ingen rimibutikker der jeg bodde før, ikke i sentrum hvert fall. Du må jo ikke handle samtidig som du drar på posten da:) om du måtte gå på postkontor hadde de ikke hatt noen dagligvarer der uansett.Anonymous poster hash: 50601...49d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #27 Skrevet 29. desember 2014 Selv er jeg tilknyttet en Rema med Post i butikk. Ikke den Rema-butikken jeg bruker ellers, dessverre, og det er faktisk kortere til nærmeste vanlige postkontor enn til Post i butikk, selv om alt er i svært overkommelig gangavstand. Ved hytta er det Coop Prix, og like borti veien her har Coop Mega det. Har ellers sett det på Kiwi og Bunnpris, mens jeg personlig ikke har sett det på Rimi, selv om jeg vet at de også har det noen steder. Jeg har forøvrig syv steder med Mypack innenfor ti minutter å gå, men bare to av dem har Post i butikk. Det er anbudskonkurranse blant butikker som ligger godt nok plassert til å få lov til å levere anbud, og derfor varierer det veldig hvem som har det. Selv er jeg stort sett greit nok fornøyd med tilbudet, selv om jeg irriterende nok er tilknyttet en Post i butikk som både er lengre unna enn nærmeste postkontor og nærmeste Post i butikk. Anonymous poster hash: 48761...100
Lillemåltrost Skrevet 29. desember 2014 #28 Skrevet 29. desember 2014 De har det på Joker og Spar også men kanskje det bare er her jeg bor?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #29 Skrevet 29. desember 2014 De har det på Joker og Spar også men kanskje det bare er her jeg bor? Det varierer bare hvem som har det. Jeg har seks eller syv matbutikker innen fem-seks minutters gange, og det er naturlig nok ikke alle disse som har Post i butikk. Det er den butikken som vinner anbudskonkurransen som får det. Den enkelte butikken leverer et tilbud, ikke selve kjeden, derfor er det forskjellige kjeder som har Post i butikk på forskjellige steder. Der du bor har altså de lokale Joker- og Spar-butikkene levert de beste tilbudene, her jeg bor er det Rema og Coop Mega Anonymous poster hash: 48761...100
Minya Skrevet 29. desember 2014 #30 Skrevet 29. desember 2014 Her jeg bor er det post i butikk på Kiwi og Meny, og bare MyPack-utlevering på Rimien som ligger midt mellom de to andre. Hvilke butikker som får post i butikk har utelukkende noe med hvor langt fra nærmeste post i butikk de ligger, og tilfeldighetene råder over hvem som får tilslaget når flere nærliggende butikker søker om å få post i butikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå