Gå til innhold

Kun Rimi som har Post i butikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det kun Rimi/ICA? Vant de noe slags anbud? Jeg hater å handle på Rimi og kunne godt tenke meg Post i butikk i Meny, Rema, Kiwi eller Coop også.

Anonym poster: 00bcdf5df105759df84f6ef8e4a962ea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest anonym2233
Skrevet

Enkelte Rema 1000 butikker har det også.

Skrevet (endret)

Det kommer nok an på hvor i landet du bor. Har sett det i både Kiwi og Coop også.

Endret av Cata
  • Liker 1
Skrevet

Du har rett i at post i butikk går på anbud. Her har vi både Bunnpris,Coop og Mix kiosk med post i butikk. Hvis du bor i en by med flere, så kan du bare skrive feil postnummer så havner den på et annet sted. Jeg bruker å skrive et par nummer høyere, når jeg vet jeg er veldig opptatt. Jeg bor ved et vanlig postkontor som stenger tidlig.

Skrevet

Kiwi, Ica, Meny, Bunnpris, Rema 1000 og Rimi er alle butikker jeg har sett med post i butikk. Har til og med hentet en pakke fra ellos på et gartneri.

Skrevet

Kiwi, Ica, Meny, Bunnpris, Rema 1000 og Rimi er alle butikker jeg har sett med post i butikk. Har til og med hentet en pakke fra ellos på et gartneri.

Siden du hentet en pakke på et gartneri så var det nok mypack og ikke posten som leverte pakken din :)

Jeg vet også om mange butikker som har post i butikk. Rema 1000, Coop, Bunnpris, Kiwi :)

Skrevet

Her har både Coop og Kiwi post i butikk.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Coop, Kiwi og Bunnpris har i alle fall.

Anonym poster: 4e4b57209182c809fbe6aebda7d2943a

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke rimi eller ica vi, post i butikk finnes nesten bare på kiwi og spar.

Anonym poster: 300f70924fc9924a4205f8184a5f47f0

Skrevet

Her jeg bor er det kun spar og meny som har post i butikk.

AnonymBruker
Skrevet

Takk folkens! Da har jeg lært noe nytt. :)

Anonym poster: 00bcdf5df105759df84f6ef8e4a962ea

Skrevet

Siden du hentet en pakke på et gartneri så var det nok mypack og ikke posten som leverte pakken din :)

Jeg vet også om mange butikker som har post i butikk. Rema 1000, Coop, Bunnpris, Kiwi :)

Aha :) Var nok det ja ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har bare vært på post i butikk på Kiwier jeg.

Anonym poster: ba20850d646e1670d6dbada0641a04a1

AnonymBruker
Skrevet

Her er det Prix og Esso :fnise:

Anonym poster: 7ccdeab8a43d0591803b4245c6da8dcb

Skrevet

Her var det Shell som hadde det, før det flyttet over til Coop Mega.

• 1 år senere...
Skrevet

Fins på min nærmeste bunnpris.

Anonymous poster hash: b2663...10c
Skrevet

Du har rett i at post i butikk går på anbud. Her har vi både Bunnpris,Coop og Mix kiosk med post i butikk. Hvis du bor i en by med flere, så kan du bare skrive feil postnummer så havner den på et annet sted. Jeg bruker å skrive et par nummer høyere, når jeg vet jeg er veldig opptatt. Jeg bor ved et vanlig postkontor som stenger tidlig.

Hvilken adresse skriver du da? Bare butikkens adresse? Hvordan får du hentelapp?

Her jeg bor er det syv Rimier som har post, men jeg liker ikke å handle på Rimi. Og jeg kjenner ingen som har adresse med tilhørighet noen annen butikk.

Anonymous poster hash: 00bcd...2ea

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fordi butikkene tjener på å ha PiB, og Ica/Rimi trenger det siden de alltid går med underskudd hvert år.

Jeg har sett det på Bunnpris, Spar og Coop Extra og Prix. Spørs veldig på hvor du bor :)

Endret av sweg
Skrevet

Et vanlig postkontor? Finnes bare ett i det fylket jeg bor i. Hvordan har du slumpet til å klare å ha posten til nabo?

Anonymous poster hash: 7493b...50c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...