Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Nå er det seks uker siden jeg fjernet stingene og to mnd siden jeg sydde. Har tape på hele tiden og bytter ca en gang i uken da det blir frynsete og rynkete. Har flere lag for å evt beskytte mot sollys. Hver gang jeg bytter tspe er drt
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Mer og mer lilla for hver gang. Og kanskje litt bredere enn i starten? Kan man forvente dette. Og hvor lang tid tar det vanligvis før man ser bedring?
Gjest Blomst83 Skrevet 25. mai 2013 #3 Skrevet 25. mai 2013 Hvor lang tid er arr tar på å lege er veldig individuelt. Og det avhenger nok også av hvor på kroppen det er,hvor stor det er osv.
Sonaitt Skrevet 25. mai 2013 #4 Skrevet 25. mai 2013 Noen arr jeg har, har vært røde/lilla i over et år etter at jeg fikk det...
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Er det lurest å dekke det til med tape hele tiden eller bare i solen? Hører litt forskjellig. Selv om legen som sydde da noen mnd med tape. Burde det luftes litt?
Blod Skrevet 26. mai 2013 #6 Skrevet 26. mai 2013 Det er vanlig at noen arr blir lilla før det har helet helt. Det er inviduelt hvor lang tid det tar før et arr gror helt ferdig, men det kan ta omkring 2 år.
Gjest Blomst83 Skrevet 27. mai 2013 #7 Skrevet 27. mai 2013 Husk å alltid smør arr som holder på å lege med sunblock når du skal ut i sola
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå