Gå til innhold

Kjemi 2 eksamen - hvordan gikk det med dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det med dere på eksamen som var i går? Synes dere den var vanskelig?

Anonym poster: 2adba9a661ad6603dc1a1051ad82bd33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk ganske bra, tror jeg. Men fikk dårlig tid på slutten, da :P

Og så var jeg dum nok til å ikke fatte at 0,0015/0,03 var 0,05, på siste spørsmålet i Del 1. Skrev at det var 0,5.

Og så synes jeg den oppgaven om hvorfor et protein hadde lav løselighet rundt pH 4-5 var litt vanskelig å forklare.

Hvordan gikk det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vaskosi

Det gikk ganske bra, tror jeg. Men fikk dårlig tid på slutten, da :P

Og så var jeg dum nok til å ikke fatte at 0,0015/0,03 var 0,05, på siste spørsmålet i Del 1. Skrev at det var 0,5.

Og så synes jeg den oppgaven om hvorfor et protein hadde lav løselighet rundt pH 4-5 var litt vanskelig å forklare.

Hvordan gikk det med deg?

Ah, du så ikke at svaret allerede stod i oppgaven mener du? Eller?

Vet, den var utrolig rar.. Jeg bladde febrilisk i boka helt til jeg plutslig fant et litte avsnitt om kasein! Der stod det at kasein tålte oppvarming men ikke ph-endring til surt område. Da blir kaseinet skilt ut, og vil dermed løse seg dårlig. Jeg skrev dette som svar jeg... Håper jeg slipper unna med den :fnise:

Ellers oppdaget jeg mange idiotiske tullefeil i Del 1.. Som i oppgaven om regning av utbytte, der det stod et 2-tall foran produktet i oppgaven. Mitt svar ble derfor feil. Forbrenningspørsmålet som skulle være "mest riktig" syns jeg også var tullete.. Ellers gikk bufferoppgaven på del 1 rett vest, haha! Huff. Samme gjorde c) og d) i del 2. Håper virkelig jeg klarer å klamre meg til en 4'er.. Ja, tiden er elendig på slike eksamener, må jo rable i vei. Men så bra at det gikk så bra med deg! Heldig.. Jeg vett jaggu ikke :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...