Gå til innhold

Min mørke løyndom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eg innrømmer det; eg har ein mørk løyndom.

Eg har vore bokmålsbrukar. Eg var bokmålsbrukar i nesten ti år før eg vart redda og kom meg ut av det uføret eg var hamna i.

Dette er mi historie til dykk som er bokmålsbrukarar og som føler at livet er i ferd med å kome ut av kontroll. Klarte eg å kome meg ut av ein veldig vond sirkel, kan akkurat du også klare det!

Kva gjorde at eg i fyrste omgang vart bokmålsbrukar?

Det var latskap. Det er fort gjort å bli riven med. Eg var ung og svak, og vart påverka av dei og av det rundt meg. Eg starta med å skrive litt på bokmål. Det vart meir og meir. Til slutt gjorde eg ikkje anna enn å skrive bokmål. Eg følte aldri det var rett å gjere det, men eg klarte ikkje å kome meg ut av det.

Eg var bokmålsbrukar gjennom heile studietida mi. Til og med masteroppgåva mi er skriven på bokmål. Eg skulle gjerne ha gjort om på det, men det er for seint no. For alltid vil eg sjå konsekvensane av dei dumme vala eg gjorde då eg var ungdom.

Eg kom ut av uføret for litt over tre år sidan. Det som var utløysande var at eg fekk ny jobb, nye vener og ny bustad. Sakte, men sikkert kom eg ut av det som kanskje har vore mi lengste livskrise.

Det var hardt i starten. Å omvende seg sjølv frå å vere bokmålsbrukar til å bli nynorskbrukar, er ikkje berre lett. Det var fleire gonger eg tenkte; "Eg klarar ikkje dette! Det var mykje lettare å berre skrive bokmål!"

Med mykje trening og mental hjelp, klarte eg å skaffe meg eit nytt og betre liv som nynorskbrukar. No går eg aldri attende. Fyrst no klarar eg å vere stolt over det eg skriv og det eg gjer. Før så berre levde eg. Eg var ikkje ekte. No har eg atter ein gong fått attende sjølvtilliten og smilet.

Eg kjem til stadigheit over gamle innlegg som er skriven på bokmål. Det er pinleg. Eg får lyst til å slette dei. Slette den vonde løyndomen frå fortida mi. Det er ikkje meg. Det er vondt å lese det. Eg klarar ikkje lese det! Det verkar ikkje ekte. Det verkar ikkje som meg. Det er som ein framand person har skrive desse klønete orda framfor meg.

Det er likevel ein del av fortida mi. Ei vond fortid eg er nøydd om å akseptere.

Eg skriv dette fordi de skal vite at også eg har slite i fortida. Eg har hatt store problem. Problem eg kom meg ut av. Eg klarte det med viljestyrke og god hjelp frå vener og kollegaer. Det var ikkje lett, men no går eg aldri attende.

Og du kan sjølvsagt klare det du også! Eg lovar deg eit mykje betre og rikare liv om du gjer som meg, og legg den mørke fortida bak deg.

http://blaafjelldal.blogspot.no/2013/05/min-mrke-lyndom.html

Anonym poster: 99ce1a3c5ef11452f81edeb01f1fcccb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nynorsk er tungt å lese! Og så mye rare ord! Hva er en løyndom?

:sarkasme:

Anonym poster: 99ce1a3c5ef11452f81edeb01f1fcccb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

Nynorsk er tungt å lese! Og så mye rare ord! Hva er en løyndom?

Ein mørk løyndom -en mørk hemmelighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mørk ivar-ballong!

Anonym poster: 840cf3900ee5808bcc5d425a99b47657

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv til å bo i et nynorskfylke var dette feil nynorsk for meg. Vi hverken snakker eller skriver sånn.

Anonym poster: f03cf8d4938dac759affa6a03c8697bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv til å bo i et nynorskfylke var dette feil nynorsk for meg. Vi hverken snakker eller skriver sånn.

Anonym poster: f03cf8d4938dac759affa6a03c8697bb

For lite konservativ? Var det ikke hun jenta som Øygard tvang til å skrive nynorsk? Eller skal vi si frelset? :icon_lol:

Anonym poster: 6a3bcbfc1c2a64a7654f2520ce6e9bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Grunnet flytting brukte jeg bokmål fra 1. klasse opp til 6. klasse. I 7. klasse måtte jeg bruke nynorsk siden det var hovedmålet der i kommunen. I 2. klasse på vgs valgte jeg selv å ta tilbake bokmål som hovedmål. Jeg skriver på bokmål på forumet her, men på nynorsk på Facebook. Det er et bevisst valg da det er færre nynorskbrukere = større gjenkjennelsesfaktor + jeg må tenke litt mer for å skrive korrekt på nynorsk. Det er min mørke hemmelighet. Godt å få den ut.

Anonym poster: e8105cc393799110110ba21280ab68b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB: 21 19 her igjen. Jeg burde skrive på nynorsk hele tiden da min dialekt heller mest mot nynorsk.

Anonym poster: e8105cc393799110110ba21280ab68b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nynorsk er tungt å lese! Og så mye rare ord! Hva er en løyndom?

Seriøst? Strøk du i norsk på skolen eller? Alle vet vel hva en løyndom er :roll:

Anonym poster: e0e29adfa44dc487ef61e55b22488c4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er fødd inn i bokmålskriving, sjølv om det ikkje er rett for meg, veit eg ikkje korleis eg skal klare å bytte til nynorsk. Eg er ikkje god nok, berre denne korte teksten har nok ein haug med feil eg ikkje ser. :(

Anonym poster: 66b2a5c7fc81c50802515e383ae27dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Seriøst? Strøk du i norsk på skolen eller? Alle vet vel hva en løyndom er :roll:

Anonym poster: e0e29adfa44dc487ef61e55b22488c4a

Må være AB for å tørre å være så jævla spydig ja! Feiging!!! Nei, jeg strøk ikke, jeg fikk 5. Dessuten var innlegget ment som en spøk. Bare du som ikke skjønte det. :P Knis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...