AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 De tre siste dagene har jeg vært så utrolig kvalm på grunn av luft tror jeg, er ihvertfall veldig luftig. Det er utrolig irriterende, og jeg går rundt å føler jeg skal kaste opp mange ganger for dagen, det forsvinner jo litt når jeg beveger på meg. Det er ikke gøy når jeg jobber, fordi jeg ikke klarer å konsentrere meg skikkelig på grunn av dette og jeg kan jo ikke reise meg å begynne å gå i tider og utider heller. Jeg tvinger mat i meg fordi jeg blir kvalm av å spise, men jeg vet det blir verre om jeg ikke spiser i det hele tatt. Noen som vet hva dette kan være, og hva jeg eventuelt kan gjøre for å bli bedre? Kan jeg være borti noe kanskje siden jeg føler meg så uvel, omgangssyke eller lignende? Men om det hadde vært det hadde jeg vel kanskje kastet opp for ei god stund siden. Anonym poster: 28e0d06a332adaa6cccb429bfbd59550
Gjest susidusi Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Muligheter for at du er gravid? Jeg hadde det sånn før jeg visste at jeg var gravid!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 Tviler sterkt på at jeg er det siden jeg er singel og har vært det en god stund om ikke et under har skjedd da TS Anonym poster: 797605cb1efd4259e01ffe07c6a7e84a
Gjest mars Skrevet 25. mai 2013 #4 Skrevet 25. mai 2013 Vi har jo alle hørt om Jomfru Maria... Neida.. men sånn helt på alvor, det kan være mye rart. Det kan være noe du har spist, det kan være hormoner, det kan være allergier, det kan skyldes stress, det kan skyldes usunn livsstil osv.. Det kan være mange ting så du kan tenke over: - Hva du har spist i det siste - Om det er noe du reagerer mer på enn annet når du spiser - Er det sunt nok? - Trener du regelmessig eller ihvertfall holder deg i litt aktivitet på jobb eller skole - Stresser du mye? eller har det vært en periode med mye stress? - Hvis det fortsetter ville jeg prøvd å observere hvordan det er i forhold til syklusen (kommer det ved eggløsning, menstruasjon, etter menstruasjon osv) Hvis det fortsetter så er det lurt å oppsøke lege. Håper du føler deg bedre snart
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #5 Skrevet 27. mai 2013 Takk for svar! haha! Vel jeg har spist helt vanlig mat, er vel ikke så veldig variert, men har aldri reagert på det før. Fult mulig at det ikke er sunt nok Jeg holder meg i aktivitet ja, prøver å gå en ganske så lang tur hver dag. Men akkurat det med stress kan du ha rett i, jeg stresset en del forgje uke. Nå virker det som om det har gått over, heldigvis TS Anonym poster: 797605cb1efd4259e01ffe07c6a7e84a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå