Gå til innhold

Hjelp! Kosedyr savnet

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.teddys.co...ductpicid=11101

Hva med denne TS? :)

Anonym poster: ea294b9dfdba0956053d97164128e059

Ja, tusen takk! Det ser ut som om det er den! Dere er så flinke, jeg fikk akkurat den samme linken fra en på et annet forum og, jeg klarte ikke å finne den på nettet jeg. Men da skal jeg prøve å bestille en med en gang, og så håper jeg at det løser seg og at en ny pingvin vil hjelpe litt.

Og tusen takk til dere som har svart.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, veit du! Å sammenligne det med å miste et familiemedlem er bere helt sinnsykt respektløst mot oss som er i sorg etter å nylig ha mistet et familiemedlem!

Kjip situasjon, men da har ungen lært hvor viktig det er å passe på tingene sine...

Anonym poster: 51e4d22b7e001150d94fa6a4afac76b2

Faktisk?

Et barn på fire klarte forlegge det objektet han har mest kjært. Tråden er neppe for å håne alle som har mistet noen, og tråden er heller ikke plassert inne på "vi som sørger". Hvis det er så jævla sårt for deg å lese om savnede objekter, så foreslår jeg at du heller lister deg forsiktig ut av tråden.

Ting kan være ille for noen, selv om det finnes verre ting i verden!

Så.. Nei. Det var en unødvendig kommentar.

Håper det ordner seg for dere, TS. At den nye bamsen blir akseptert, eller at dere evt får igjen den gamle :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Håper det går greit med ny bamse TS. Min 2-åring mistet sin favoritt for litt siden, fikk heldigvis tak i to (greit med reserve) nye fra snille folk på nettet. Og det var ingen problemer med å akseptere den nye. :)

Anonym poster: 5354b7e2b0921c3c222d6d154b29aa14

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tusen takk! Det ser ut som om det er den! Dere er så flinke, jeg fikk akkurat den samme linken fra en på et annet forum og, jeg klarte ikke å finne den på nettet jeg. Men da skal jeg prøve å bestille en med en gang, og så håper jeg at det løser seg og at en ny pingvin vil hjelpe litt.

Og tusen takk til dere som har svart.

Herlig! Nå kjente jeg at jeg ble veldig glad! :)

Anonym poster: ea294b9dfdba0956053d97164128e059

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...